Call of Duty: Modern Warfare 2 z 2022 roku zapewni brutalną kampanię? Konkretne szczegóły zwiastują nowości
Jeszcze przed premierą Call of Duty: Vanguard pojawiają się pierwsze konkrety dotyczące Call of Duty z 2022 roku. Twórcy Call of Duty: Modern Warfare 2 mają zaoferować brutalną opowieść, która jest inspirowana takimi filmami jak „Sicario” i „Traffic”.
Już we wrześniu VGC oraz Eurogamer potwierdziły pierwsze informacje Call of Duty: Modern Warfare 2 – pod taką nazwą ma powstawać strzelanka Infinity Ward z 2022 roku. Teraz jednak pojawiły się kolejne szczegóły, które po części zostały potwierdzone przez VGC.
Call of Duty: Modern Warfare 2 ma postawić na „brutalną i bezlitosną” kampanię, której inspiracją były takie filmy jak „Sicario”, „Traffic” i „To nie jest kraj dla starych ludzi”. Wydarzenia są określane jako „ponure”, „makabryczne” oraz „odważne”. W grze ma pojawić się „kompas moralny”, na który wpływ będą miały decyzje podjęte przez gracza – system został porównany do propozycji przygotowanej przez Rockstar w Red Dead Redemption 2, gdzie niektóre decyzje mają wpływ na wydarzenia.
⁃ Death animations: if an enemy combatant is shot, they will not die immediately, depending on where they’ve been wounded: they’ll beg for their lives, insult you, call out for their Mother, hallucinate, gurgle/moan/groan/death rattle, convulsions.
— Ralph (@RalphsValve) October 28, 2021
„Animacje śmierci: jeśli wrogi bojownik zostanie postrzelony, nie umrze od razu, w zależności od tego, gdzie został ranny: będzie błagał o życie, obrażał cię, wołał swoją matkę, miał halucynacje, bulgotał/ jęczał/ rzęził, miał konwulsje”.
Gra ma także oferować realistyczne sceny związane z przemocą, gdzie w zależności od sytuacji przeciwnik może stracić kończyny:
⁃ Realistic gore: contingent on the calibre of bullet, combatants will lose limbs - often remaining conscious, squirming and screaming. They’ll also put pressure on wounds in an attempt to stop the bleeding.
— Ralph (@RalphsValve) October 28, 2021
„Realistyczne gore: w zależności od kalibru pocisku, walczący będą tracić kończyny - często pozostając przytomnymi, wijąc się i krzycząc. Będą też uciskać rany, próbując zatrzymać krwawienie”.
„W tej historii nie ma zwycięzców” – takimi słowami została określona opowieść, która ma faktycznie poruszyć temat wojny z kartelami narkotykowymi.
Twórcy mają zająć się także dobrym zaprezentowaniem reakcji bohaterów, ponieważ wydarzenia mają w istotny sposób na nich wpływać.
⁃ During high-intensity moments, your character will react accordingly. Through out an ambush sequence where your patrol vehicle is under attack from hostile fire, the character your playing as is visibly shaken up: struggling to insert the magazine, trembling hands…
— Ralph (@RalphsValve) October 28, 2021
„Podczas momentów o dużej intensywności, Twoja postać będzie reagować odpowiednio do sytuacji. W trakcie sekwencji zasadzki, w której Twój pojazd patrolowy jest atakowany przez wrogi ogień, postać, w którą się wcielasz, jest wyraźnie roztrzęsiona: z trudem wkłada magazynek, drży jej ręka... Ciężki oddech i przełykanie, drżenie głosu podczas wezwań itp; Dotyczy to również ich trybu 'Realizm'”.
W Call of Duty: Modern Warfare 2 pojawi się także animacja zacięcia się broni, której wcześniej nie widzieliśmy w tej serii:
⁃ Weapon jam animation - within combat, there are moments where a players weapon will jam, causing the operator to jerk the bolt, thus expending the wasted bullet; Though, you are able to retrieve the wasted bullet, exclusive to Realism and Campaign
— Ralph (@RalphsValve) October 28, 2021
„Animacja zacięcia się broni - w trakcie walki zdarzają się momenty, w których broń gracza zacina się, powodując szarpnięcie za rygiel, przez co zmarnujemy pocisk; Mimo to, jesteś w stanie go odzyskać, wyłącznie w trybie realizmu i kampanii”.