Elden Ring otrzyma wsparcie ray tracingu. Gra zadziała w maksymalnie 60 fps nawet na PC
Jeszcze przed startem testów otrzymaliśmy szereg szczegółów dotyczących Elden Ring. Twórcy potwierdzili, że nawet na PC możemy liczyć na maksymalnie 60 klatek na sekundę. Poznajcie szczegóły rozdzielczości i płynności rozgrywki na wszystkich platformach.
From Software oraz Bandai Namco przygotowują się na wielkie testy Elden Ring. Na dobry początek do gry zostaną zaproszeni wybrani gracze, ale już na początku przyszłego roku z tytułem zapoznają się wszyscy zainteresowani.
Deweloperzy na specjalnej stronie postanowili przedstawić szczegóły rozdzielczości i wydajności, by przygotować graczy na nadciągające atrakcje. Jak się okazuje – Elden Ring zadziała na PC w maksymalnie 3840 x 2160p i 60 fps. Jest to dość zaskakująca decyzja deweloperów, ponieważ mogliśmy sądzić, że tytuł na komputerach osobistych nie otrzyma ograniczeń związanych z płynnością animacji.
Tak prezentują się konkrety na konsolach:
„Elden Ring:
XB1S: 900p/30
XB1X: 2160p/30
XBSS: 1440p/30 lub 60fps
XBSX: 2160p/30 lub 60fpsPS4: 1080p/30
PS4PRO: 1800p/30 (CB)
PS5: 2160p/30 lub 60fpsTryb wydajności obniża rozdzielczość
Patch po premierze wprowadzi ray tracing na PS5/SX/PC”
Elden Ring
— MauroNL (@MauroNL3) November 8, 2021
XB1S: 900p/30
XB1X: 2160p/30
XBSS: 1440p/30 or 60fps mode
XBSX: 2160p/30 or 60fps mode
PS4: 1080p/30
PS4PRO: 1800p/30 (CB)
PS5: 2160p/30 or 60fps mode
Performance mode lowers resolution
Post launch patch with raytracing coming to PS5/SX/PChttps://t.co/mne1C0Ugwi
Jak widać w przypadku konsol tylko posiadacze najnowszych urządzeń (PlayStation 5, Xbox Series X|S) mogą liczyć na 60 klatek na sekundę. Twórcy zamierzają w przyszłości zaoferować wsparcie ray tracingu, ale możemy podejrzewać, że w tej sytuacji płynność zostanie odpowiednio przycięta.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.