Starfield jest w pełni grywalny i można go przejść „od początku do końca”. Bethesda jest pewna premiery

Gry
2375V
Starfield jest w pełni grywalny i można go przejść „od początku do końca”. Bethesda jest pewna premiery
Iza Łęcka | 10.11.2021, 12:12

Debiut Starfielda został zaplanowany na 11 listopada 2022 roku, tymczasem stan prac Bethesdy wygląda całkiem obiecująco. Deweloperzy mają rok na rozbudowanie i dopracowanie fabuły, jednak Todd Howard jest spokojny o przyszłoroczną premierę.

Kampania promocyjna Starfielda jeszcze nie ruszyła, aktualnie zobaczyliśmy jeden zwiastun oraz kilka mniejszych materiałów, które mają zwiastować niemałe atrakcje. Bethesda ma jednak w garści propozycję, która intryguje i rozbudza spore oczekiwania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wczoraj Todd Howard był gościem redakcji IGN i w trakcie wywiadu wspomniał nie tylko o kolejnej odsłonie serii Fallout, ale odniósł się również do kwestii nowego, obiecującego IP. Reżyser oraz producent wykonawczy Bethesda Game Studios stwierdził, że kosmiczna produkcja na rok przed premierą jest w pełni grywalna i można ją przejść „od początku do końca”. Zespół ma jeszcze sporo pracy, lecz premiera pod koniec 2022 roku wydaje się niezagrożona.

„Nie wiem, czy kiedykolwiek czuję się dobrze. Zazwyczaj jestem pewny siebie. Wiesz, sprawy tak się układają, ale chcemy wykonać najlepszą robotę, jaką możemy, choć jest jeszcze tyle do zrobienia. W temacie gry czuję się jednak dobrze i jesteśmy pewni co do daty [premiery]”.

Twórcy wciąż muszą dopracować niektóre „większe rzeczy”, ale w ciągu następnych miesięcy w głównej mierze będą skupiać się na szlifowaniu zawartości, tak by w najważniejszym momencie RPG odznaczał się jak najlepszą jakością. Howard dodał również, że prace nad Starfieldem w większości przebiegły lepiej niż się spodziewano – szczególnie mając na uwadze problemy związane z pandemią. Deweloperzy z Bethesda Game Studios od zawsze byli przyzwyczajeni do pracy zdalnej.

Reżyser zdradził, że jego zespół od dawna chciał stworzyć nowe IP, a czas po debiucie Fallout 4 był najlepszym momentem, by opracować świeżą historię:

„Czuliśmy, że zrobienie czegoś takiego jak Starfield... od dawna chcieliśmy zrobić coś innego i pobawić się w nowym uniwersum, więc jeśli nie teraz - cofam się w czasie, zaczęliśmy zaraz po Fallout 4, czyli w 2015 roku - jeśli nie teraz, to kiedy? Czułem, że jeśli nie zrobimy tego wtedy, to nasze 'kiedy' może zamienić się w 'nigdy'”.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.

Źródło: https://comicbook.com/gaming/news/starfield-bethesda-release-date-update/ https://www.ign.com/articles/elder-scrolls-6-starfield-bethesda-todd-howard-interview

Komentarze (54)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper