GTA: The Trilogy porównywane z Cyberpunkiem 2077 przez masę bugów. Kompilacja błędów z remasterów
O tym, że GTA: The Trilogy - The Definitive Edition ma poważne problemy z bugami donoszą dziennikarze w większości opublikowanych już recenzji kompilacji. Sprawdźmy, z czym muszą mierzyć się gracze.
Recenzje GTA: The Trilogy - The Definitive Edition nie pozostawiają złudzeń. Kompilacja otrzymuje noty na średnim poziomie 6/10, co podpowiada, że Rockstar Gamer nie przyłożyło się do stworzenia tych remasterów. W prawie wszystkich tekstach przewija się narzekanie na błędy techniczne.
Okazuje się, że większość z bugów, które występują w GTA: The Trilogy - The Definitive Edition, nie istniała w oryginalnych wydaniach dzieł Rockstar/DMA Design. Wygląda na to, że deweloperzy nie poradzili sobie z przeniesieniem zawartości tych produkcji ze środowiska RenderWare na zupełnie inny silnik, czyli Unreal Engine 4. W GTA: The Trilogy - The Definitive Edition występują przede wszystkim problemy z detekcją kolizji, rozmaite błędy związane z fizyką świata gry i inne glitche.
Kompilacja takich wpadek deweloperów, przygotowana przez Catlariousa, czeka na was poniżej. Fani już porównują stan GTA: The Trilogy - The Definitive Edition do fatalnie niedopracowanego na starcie Cyberpunka 2077, w którym aż roiło się od poważnych bugów. Cóż, miejmy nadzieję, że Rockstar Games poważnie podejdzie do sprawy i szybko wypuści łatki naprawiające GTA: The Trilogy - The Definitive Edition. W tej chwili chyba lepiej wstrzymać się z zakupem.
https://youtu.be/Ep_BTRXJKRw
https://youtu.be/oqQhweJIHBM
https://youtu.be/GfpZkc5HZCs
https://youtu.be/L-WRmuO6mCI
https://youtu.be/FxF4NhN9LfI