Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Paradox zapewnia, że gra powstaje, ale nie chce ujawnić nowych autorów
Wokół Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 wyrastają coraz większe znaki zapytania. W październiku pojawiły się nawet sygnały, że projekt został skasowany.
Liczne perturbacje związane z produkcją Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 nie wprawiają fanów RPG w optymizm. Paradox Interactive jakiś czas temu całkowicie wymienił zespół autorów tego roleplaya a przez dłuższy czas nie otrzymywaliśmy żadnych wieści o rozwoju gry. W październiku pojawiły się nawet plotki, że produkcja została skasowana.
Sytuację postanowił wreszcie wyjaśnić CFO Paradox. Alexander Bricca powiedział w najnowszej sesji Q&A, dostępnej na YouTube, że nowe studio, które przejęło Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 jest w pełni skupione na tworzeniu projektu, zmierzającego na PS4, PS5, XOne, XSX i PC.
"Nowy deweloper działa bardzo sprawnie i jesteśmy zadowoleni z postępów w projekcie. Potrzebujemy jednak jeszcze sporo czasu, zanim zaczniemy mówić o dacie premiery. (...) Nie ujawniliśmy dotychczas nazwy studia, bo chcemy dać zespołowi pełną swobodę rozwoju gry, bez obciążenia ze strony fanów dopytujących się o stan prac nad produkcją" - wyjaśnił Alexander Bricca z Paradox.
Przy okazji tematu wampirycznego. Bloodhunt, które jest produkcją free-to-play typu Battle Royale, osadzoną w uniwersum Vampire: The Masquerade, trafi do dystrybucji później, niż zakładali autorzy - dopiero w 2022 roku. Zespół Sharkmob poinformował, że potrzebuje więcej czas na dopieszczenie gry dla PS5 i PC. Serwery fazy Early Access zostaną zamknięte 22 listopada 2021 r.