Marvel: Strażnicy Galaktyki z ray tracingiem na PS5 i XSX. Twórcy odblokowali fps-y na XSS
Twórcy Marvel: Strażnicy Galaktyki nie próżnują i produkcja właśnie otrzymała ciekawą aktualizację. Eidos Montreal nie tylko upiększa przygodę na najmocniejszych konsolach, ale dba również o poprawki na Xboksie Series S i PlayStation 4.
Marvel: Strażnicy Galaktyki zbiera pochwały od graczy z całego świata, ponieważ Eidos Montreal pokazało, że nadal może opracować mocną historię, która w dodatku dobrze oddaje ducha znanego uniwersum.
Studio wciąż ulepsza tytuł i właśnie zapowiedziano aktualizację – Marvel: Strażnicy Galaktyki na PlayStation 5 i Xboksach Series X otrzymał ray tracing.
Gracze na wszystkich platformach mogą również skorzystać z opcji „cofnięcia zapisu”, która przyda się w momencie napotkania na większy problem. Na PlayStation 4 zadbano o poprawki wydajności, a nawet dopracowano czułość przycisków – tak by gracze mogli łatwiej skorzystać z podglądu.
Natomiast na Xboksie Series S zdecydowano się na dodanie funkcji odblokowania liczby klatek na sekundę – teraz gra działa od 30 do 60 fps. Propozycja jest jednak zalecana dla graczy, którzy posiadają telewizory lub monitory z VRR.
Twórcy zajęli się również ogólnymi ulepszeniami, poprawą stabilności na wszystkich urządzeniach, licznymi udoskonaleniami dla rozgrywki z ray tracingiem czy też nawet dopracowano znaczniki celów.
Przeczytajcie naszą recenzję Marvel Strażnicy Galaktyki.