GTA The Trilogy The Definitive Edition ze spadkami do 5 fps na PS4 po nowym patchu. Test potwierdza problemy
Gracze doceniają ostatnie efekty prac wykonanych przez deweloperów GTA The Trilogy The Definitive Edition, lecz kolekcja posiada jeszcze sporo niedoróbek. Na PlayStation 4 można zarejestrować spadki animacji aż do 5 klatek na sekundę.
Twórcy GTA The Trilogy The Definitive Edition udostępnili wczoraj drugą aktualizację, która zgodnie z oficjalnymi doniesieniami usunęła ponad 100 bugów. Społeczność skupiona wokół serii Rockstar zauważyła między innymi wyeliminowanie problemów z deszczem, mgłą czy też efektami dźwiękowymi, ale nie ulega wątpliwości, że to dopiero początek i przed zespołami jeszcze wiele niedogodności.
Jak potwierdzają ostatnie testy, w kolekcji Grand Theft Auto na PlayStation 4 zdarzają się spadki animacji nawet do poziomu 5 klatek na sekundę – opisaną sytuację można dostrzec chociażby podczas zmiany kamery (7:45). Pojawiają się również informacje, że optymalizacja fatalnie wypada na PS4 Pro, a część graczy śmiało twierdzi, że tytuły przed najnowszym patchem działały zdecydowanie lepiej.
Zapowiedź GTA The Trilogy The Definitive Edition była obiecującym momentem, który dawał nadzieję, że będziemy mogli powrócić do znanych klasyków w odświeżonej oprawie i ponownie poczuć dawny klimat. Stało się jednak inaczej: Grove Street Games nie podołało zadaniu, a Rockstar musi wspomóc ekipę w ulepszaniu pozycji.
Warto dodać, że wczoraj studio odpowiedzialne za markę przełożyło premierę fizycznej wersji GTA The Trilogy The Definitive Edition.