Diablo 2 Resurrected z wielką aktualizacją. Twórcy dbają o nowe funkcje, NVIDIA DLSS i usuwają błędy
Twórcy Diablo 2 Resurrected nadal pracują nad ulepszeniem produkcji, a zarazem dbają o nowe funkcje. Najnowsza aktualizacja wprowadza kilka ciekawych nowości oraz nawet oferuje możliwość wykorzystania technologii NVIDIA DLSS.
Diablo II: Resurrected zadebiutowało z problemami spowodowanymi przez serwery, ale deweloperzy wciąż walczą o zainteresowanie graczy. Studio wydało najnowszy patch, który zajmuje się nie tylko usunięciem wielu błędów, ale przede wszystkim – twórcy opracowali kilka nowych funkcji.
W Diablo 2 Resurrected pojawiła się teraz opcja „Game Difficulty Scale” dla rozgrywki offline, która pełni taką samą funkcję, jak komenda „/players debug”. Gracze mogą także włączyć „Force Move” – opcja sprawi, że postać będzie podążać do wyznaczonego miejsca bez celowania w potwory. Twórcy zadbali o „Quick Cast”, dzięki któremu możemy przypisać wybrane umiejętności do klawiszy (bez wybierania umiejętności). W grze pojawiła się także opcja włączenia „Active Skill Bindings” – jest to dodatkowy pasek nad standardowym HUD-em, który pozwala skorzystać z maksymalnie 16 zdolności.
Deweloperzy dopracowali także wskaźnik, który pokazuje, kiedy postać nie trafi w pojedynkach PVP, a przywołańcy, zwierzęta i najemnicy będą teleportować się obok postaci gracza. Poprawiono także przemieszczanie się summonów.
Studio zajęło się komunikacją, w menu lobby pojawi się wskaźnik nad postaciami, które są wyciszone lub ignorowane, a ponadto opracowano dodatkowe oznaczenie – za jego pomocą zostanie zaprezentowany poziom postaci i typ rozszerzenia.
Diablo 2 Resurrected otrzymało także wsparcie NVIDIA DLSS, więc gracze na PC mogą włączyć funkcję w opcjach.