Horizon Zero Dawn na PC ulepszony. Studio wykorzystuje nowe technologie

Gry
1594V
Horizon Zero Dawn na PC ulepszony. Studio wykorzystuje nowe technologie
Iza Łęcka | 08.12.2021, 13:07

Deweloperzy z Guerilla Games informują o następnej aktualizacji do pierwszej przygody Aloy w wersji na PC. Tym razem zespół skupił się na wprowadzeniu obsługi NVIDIA DLSS, AMD FidelityFX Super Resolution oraz dodaniu pewnych usprawnień.

Premiera Horizon Zero Dawn na PC nie obyła się bez pewnych perturbacji – recenzenci oraz gracze narzekali na pojawiające się problemy i niedoróbki, które z czasem w kolejnych łatkach były naprawiane i usuwane. Mimo iż ciągle trwają intensywne prace nad Horizon Forbidden West, twórcy nie zapominają o wcześniejszej grze.

Dalsza część tekstu pod wideo

Guerilla Games potwierdziło wydanie nowej aktualizacji do pecetowej wersji Horizon Zero Dawn. Wśród największych zmian w patchu z dopiskiem 1.11 należy wyróżnić obsługę NVIDIA DLSS, jak i AMD FidelityFX Super Resolution, który obecnie zastępuje FidelityFX CAS.

Oprócz ulepszeń graficznych deweloperzy dokonali modyfikacji w interfejsie użytkownika (między innymi dostosowali ekran ustawień) oraz poprawili wydajność, zwracając uwagę na system zarządzania shaderami. Wprowadzone zmiany mają poskutkować mniejszą ilością kłopotów z zacinaniem się produkcji podczas rozgrywki, jednak przedstawiciele studia podkreślają, że na niektórych systemach ekrany ładowania mogą być nieco dłuższe (nie dotyczy to zestawów o lepszej specyfikacji i szybszych procesorach).

Od pewnego czasu coraz głośniej mówi się o tym, że Guerilla Games nie pracuje wyłącznie nad zmierzającą na rynek nową przygodą Aloy – w ostatnim ogłoszeniu o pracę znalazły się wzmianki na temat pozycji skupiającej się na sieciowej rozgrywce.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Horizon Zero Dawn.

Źródło: https://www.reddit.com/r/horizon/comments/rbnz7i/horizon_zero_dawn_for_pc_version_111/

Komentarze (44)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper