The Game Awards 2021 a wyświetlenia. Te zwiastuny cieszyły się największym zainteresowaniem
Podczas tegorocznego TGA dostaliśmy naprawdę wiele zwiastunów, a liczniki wyświetleń pozwalają mniej więcej oszacować, które produkcje cieszył się największym zainteresowaniem.
The Game Awards, które odbywało się w nocy z czwartku na sobotę, przyniosło sporą liczbę nowych zapowiedzi i zwiastunów (podsumowanie możecie znaleźć w tym miejscu), które zdecydowanie rozbudzały nie tylko samych fanów w środku snu, ale także i ich wyobraźnię. To zdecydowanie jedna z lepszych imprez roku, który powoli dobiega do końca - nawet pomimo kontrowersyjnych zwycięzców.
Umówmy się jednak - to nie trofea za GOTY, a właśnie zapowiedzi, były najważniejszym aspektem wydarzenia. Ciekawe zestawienie przygotował natomiast Benji-Sales na Twitterze, który podsumował wyświetlenia wszystkich zwiastunów danych gier na YouTube (wyłączać z tego wideo z reakcjami fanów) i zestawił ich wyniki. Dzięki temu można oszacować, które z produkcji cieszą się największą popularnością. Prezentuje się to następująco:
- Star Wars Eclipse - 6.7m+
- Warhammer 40k: Space Marine 2 - 2.5m+
- Sonic Frontiers - 2.2m+
- Suicide Squad: Kill the JL - 2m+
- DokeV: Rockstar - 1.8m+
- Elden Ring Story - 1.7m+
- Wonder Woman - 1.3m+
Pod uwagę brane były wyłącznie materiały z liczbą ponad 50 tysięcy wyświetleń, a te, które ukazały się przed imprezą (jak Matrix Awakens) nie zaliczały się do zestawienia. Wniosek? Cóż, dość jasno wskazuje to, że wielkie popkulturowe marki (Gwiezdne Wojny, Wonder Woman, Legion Samobójców itd.) mają ogromną moc przebicia. Choć nie jest to chyba żadnym zaskoczeniem.
Most Viewed Video Game Trailers from #TheGameAwards on YouTube
— Benji-Sales (@BenjiSales) December 11, 2021
1. Star Wars Eclipse - 6.7m+
2. Warhammer 40k: Space Marine 2 - 2.5m+
3. Sonic Frontiers - 2.2m+
4. Suicide Squad: Kill the JL - 2m+
5. DokeV: Rockstar - 1.8m+
6. Elden Ring Story - 1.7m+
7. Wonder Woman - 1.3m+ pic.twitter.com/bzydCnG4Hx