Ubisoft zachęca do NFT – gracze muszą spędzić ponad 600 godzin w grze, by zdobyć limitowany przedmiot
Ubisoft nie rezygnuje z pomysłu wprowadzania cyfrowych produktów o potencjalnie dużej wartości do swoich gier. Druga propozycja trafiła do Ghost Recon Breakpoint i hełm mogą zdobyć wyłącznie gracze, którzy spędzą w grze ponad 600 godzin.
W zeszłym tygodniu Ubisoft ujawnił Ubisoft Quartz, czyli swoją propozycję na NFT – są to unikalne cyfrowe wartości (przedmioty), które z założenia mają być bardzo limitowane i gracze otrzymają możliwość handlowania produktami.
Aktualnie korporacja testuje propozycję i nie pozwala kupować elementów, ale zamierza rozdawać przedmioty – na rynku pojawił się drugi „Digits” (tak firma określa cyfrowe przedmioty) i możemy go zdobyć grając w Ghost Recon Breakpoint przez ponad 600 godzin.
Jest to średnio wyglądający hełm, który raczej nie zachęci szerokiej publiki, by nagle spędzić w pozycji mnóstwo czasu... Producent jednak podkreśla, że na rynku znajdzie się tylko 250 sztuk, więc potencjalnie (w przyszłości) taki produkt może kosztować naprawdę sporo.
Trudno mi jednak wyobrazić sobie sytuację, by gracze byli tak bardzo zainteresowani spędzaniem setek godzin w średniej jakości Ghost Recon Breakpoint, by zdobyć przedmiot... Z drugiej strony – czy ktokolwiek zapłaci za ten element dużą kwotę? Przekonamy się pewnie wkrótce, bo aktualnie Ubisoft Quartz wciąż znajduje się w fazie testów – choć propozycja Ubisoftu jest szeroko krytykowana.