Hellblade 2 został pokazany „w czasie rzeczywistym, bez sztuczek”. Twórca zaprzecza opiniom
Od czasu ostatniej prezentacji Hellblade 2 mierzy się z negatywnymi opiniami, zgodnie z którymi tytuł „nie może tak wyglądać”. Reżyser udźwiękowienia David García wytłumaczył sporne kwestie, podkreślając, że zaprezentowano czysty gameplay.
Podczas The Game Awards pokazano bardzo efektowny materiał z najnowszej przygody Senuy. W opisie filmu zawarto informację, że mamy do czynienia z fragmentami rozgrywki, jednakże niektórzy gracze wątpią w zapewnienia studia. Część odbiorców zarzuciło Ninja Theory opracowanie fałszywego materiału wideo, którego celem było podkręcenie zainteresowania grą.
Do sprawy odniósł się David García, reżyser udźwiękowienia w Ninja Theory, potwierdzając, że wszystkie zaprezentowane sceny zostały opracowane w czasie rzeczywistym, bez wykorzystania żadnych sztuczek. Właśnie z tego powodu „nie wszystko jest idealne”, jednakże deweloperzy jeszcze nie zakończyli prac nad pozycją.
„Kilka informacji dotyczących dźwięku w naszym zwiastunie z fragmentami rozgrywki:
-Prawie wszystkie dźwięki 3D wykorzystują Project Acoustics i dźwięk przestrzenny: niesamowite technologie.
-Wszystko w tym demie jest na silniku, w czasie rzeczywistym, bez sztuczek. To jest prawdziwe. W związku z tym nie wszystko jest idealne (jeszcze :D)”
Some audio notes about our gameplay trailer: https://t.co/eJxBL8F3wU
— David García (@dagadi) December 12, 2021
-Almost all 3d sounds use Project acoustics and spatial audio: incredible technologies.
-Everything in this demo is in engine, real time, no tricks. This is real. As such not everything is perfect(yet :D)
Nawet w tej sytuacji opinia dewelopera została podważona – jeden z graczy nazwał materiał „bzdurą z silnika”:
„Nie w grze, więc nie reprezentuje ostatecznej wersji gry. Dzięki... Chcemy materiału z gry, bez bzdur z silnika”.
García ponownie poinformował, że gameplay został opracowany przez jednego z twórców, który sprawdzał Hellblade 2:
„Został opracowany w grze przez jedną z osób z zespołu”.
Is in-game captured by one of the team playing.
— David García (@dagadi) December 14, 2021
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Senua's Saga: Hellblade II.