Ubisoft sprzedał łącznie 15 sztuk NFT. Korporacja notuje spektakularną porażkę
Ubisoft Quartz nie cieszy się wielkim zainteresowaniem, a w zasadzie można powiedzieć, że propozycja francuskiej korporacji została dostrzeżona tylko przez kilkunastu graczy. Firma aktualnie sprzedała zaledwie 15 sztuk NFT.
Ubisoft wyszedł przed szereg i jako pierwsza korporacja rozwijająca gry AAA, firma ujawniła Ubisoft Quartz. Jest to NFT czyli „niewymienny token”, który w przypadku produkcji studia oznacza ekskluzywny i bardzo limitowany cyfrowy produkt – Ubisoft pokazał skórki do broni oraz abstrakcyjny hełm.
Jak się jednak okazuje, choć Ubisoft chce rewolucjonizować branżę, to gracze nie są zainteresowani propozycją Francuzów – według dostępnych informacji klienci zdecydowali się wykupić aktualnie wyłącznie 15 NFT. Wiele na to wskazuje, że kilku użytkowników postanowiło zarobić, ale aktualnie wydano na cyfrowe przedmioty zaledwie 1755,30 dolarów.
Muszę na pewno podkreślić, że Ubisoft ma wielkie plany, aktualnie rozdaje część NFT, a dodatkowo Ubisoft Quartz znajduje się w becie (produkty są dostępne na wybranych rynkach), ale nawet w tej sytuacji firma na pewno liczyła na znacznie większe zainteresowanie.
Nie jest jednak sekretem, że NFT od Ubisoftu ma jedną wadę – produkty są przeznaczone dla graczy, więc klientom z zewnątrz, które liczą na szybki zarobek, będzie trudno odnaleźć się w tych realiach.
Jest to jednak dobra wiadomość dla graczy, którzy wierzą, że Ubisoft podąży drogą twórców STALKER-a i ogłosi wycofanie się z tego projektu... Choć według oficjalnych informacji producent serii Assassin's Creed wciąż wierzy w NFT.