Lokacje ze Skyrim i Oblivion w Unreal Engine 5. Tak może wyglądąć nowa odsłona The Elder Scrolls
Oczekiwanie na nową odsłonę marki The Elder Scrolls dłuży się niemiłosiernie (szczególnie ze świadomością, że w najbliższych latach Bethesda skupi się zapewne na Starfield).
Fani The Elder Scrolls od długiego czasu marzą o kontynuacji serii. Na kolejną odsłonę marki jeszcze pewnie długo poczekamy. W międzyczasie powstawać będzie wiele ciekawych projektów miłośników RPG-ów Bethesdy. Chociażby takich jak projekt Hall00117, który odtwarza w środowisku Unreal Engine 5 najbardziej charakterystyczne lokacje ze Skyrim i Oblivion.
Hall00117 zaprezentował pół roku temu Bramę Oblivionu w Kvatch - oczywiście wykonaną w środowisku Unreal Engine 5. Efekty pracy fana były naprawdę imponujące, ale chyba jeszcze atrakcyjniejsze jest jego najnowsze dzieło. W tym tygodniu fan przedstawił jedno z pierwszych miasteczek, które zwiedzamy po rozpoczęciu przygody w Skyrim. To skryte w głębi lasu Riverwood.
Rzecz wygląda pięknie w Unreal Engine 5 i daje pogląd na to, jak może prezentować się kolejna odsłona marki The Elder Scrolls, na którą poczekamy pewnie jeszcze kilka lat. Todd Howard podkreśla w wywiadach, że fani muszą uzbroić się jeszcze w wiele cierpliwości - deweloperzy z Bethesdy mają przed sobą wciąż bardzo wiele pracy a priorytetem dla nich jest obecnie Starfield.
https://youtu.be/XRcXsw5Pj4Y
https://youtu.be/yw9QCNJqOXw
https://youtu.be/PUwxQxsgVBw
https://youtu.be/vmqqr1EeVQY