Na Dying Light 2 poświęcimy aż 500 godzin? Studio tłumaczy, gracze krytykują: „na 100% anuluję mój preorder”
Techland z dumą potwierdził liczbę godzin wymaganych do pełnego ukończenia Dying Light 2, a doniesienia wywołały falę komentarzy wśród graczy. Jak to zazwyczaj bywa, część niezadowolonych odbiorców głośno wyraża swoją niechęć i zdecydowanie informuje o wstrzymaniu zamówień przedpremierowych.
Długie i rozbudowane gry posiadają zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Ta druga grupa odbiorców wielokrotnie zwraca uwagę, że deweloperzy, zamiast opracować zwartą, wciągającą historię i ciekawe zadania poboczne, wrzucają do pozycji zapychacze i sztucznie wydłużają czas rozgrywki. W ostatnim czasie wiele negatywnych opinii usłyszeli autorzy Assassin's Creed Valhalla, której ukończenie zajmuje blisko 60 godzin, a w trakcie poznawania fabuły nie możemy mówić o wyrównanym poziomie opowieści.
W weekend Techland potwierdził, że ukończenie wszystkich aktywności z Dying Light 2 zajmie 500 godzin. Zaskakująca wiadomość spotkała się ze sporą krytyką. Deweloperzy szybko odnieśli się do niektórych zarzutów, wskazując, że tak naprawdę wystarczy 70-80 godzin na poznanie wszystkich zadań.
„Fabularne zadania + misje poboczne, jeśli nie spieszysz się, powinny zająć ci około 70-80 godzin”.
Story + side quests, if you're not in a rush, should take you around 70-80hrs
— Dying Light (@DyingLightGame) January 8, 2022
Przekaz jednak poszedł w świat i gracze podkreślają swoje niezadowolenie z przyjętej przez deweloperów strategii. W dzisiejszych czasach wielu klientów woli sięgnąć po spójne pozycje, tymczasem pojawiają się komentarze, że mając tak dużo aktywności, trudno jest opracować ciekawą historię.
„Na 100% anuluję moje zamówienie przedpremierowe. Gwarantowane jest 500 godzin kompletnych bzdur. Nie da się zrobić tak długiej gry bez śmiesznej liczby wypełniaczy”.
I am 100% cancelling my pre order. 500 hours of complete bullshit is guaranteed. You can not make a game this long without and ridiculous amount of crap filler.
— Mark Kerner (@Mark_Kerner) January 8, 2022
„Co do cholery? Z tego co wiem, jest to na 100%, ale Jezu, nie mogę sobie wyobrazić, jak długa będzie główna historia.
Gra mnie interesowała, ale teraz wygląda na to, że będzie to jak Assassin's Creed, gdzie fabuła zajęła około 80 godzin. To nie dla mnie, przepraszam”.
What the fuck? Like I know this is for 100% but Jesus I can't imagine how much the main story is.
— Edco (@cloud154532) January 8, 2022
I was actually interested in this but now it seems it's gonna be like Assassin's Creed where the story took like 80 hours. This is a pass for me, sorry.
„Nie ma piep**onej gry, która mogłaby uzasadnić 500 godzin do [osiągnięcia] 100%, nawet najlepsze produkcje, jakie kiedykolwiek stworzono, nie mogą tyle posiadać, to jest niepokojące jak cholera, Jakość > Ilość”.
There's no game in fucking existence that can justify being 500 hours long to 100%, not even the best games ever made can for a single playthrough, this is worrying as fuck guys, Quality > Quantity
— Synth Potato (Ameer) (@SynthPotato) January 8, 2022
„Zajęło mi 60 godzin, aby ukończyć Far Cry 6 prawie w 100% i wydawało mi się, że to idealna długość. Może skróćcie to g*wno, żeby ludzie naprawdę CHCIELI je ukończyć?”.
It took me 60 hours to complete Far Cry 6 nearly 100%, and that felt like the perfect length.
— SinfulBehaviors | BLM | #StopAsianHate (@SinfulBehaviors) January 9, 2022
Maybe cut your shit down so people actually WANT to finish it?
„Bez urazy, uwielbiałem wasze poprzednie gry, ale to ogromna przeszkoda. Jako ojciec dwójki dzieci nie mam czasu zagłębiać się w tak rozbudowanych pochłaniaczach czasu. Wolę mniej rozwleczone doświadczenie. Długość Dead Island lub Dying Light była idealna. Ukończenie gry zajęło miesiąc.
No offence, I loved your previous games but that is a huge turn off. As a father of two kids I don't have the time to sink into these huge time sinks. I prefer a less bloated experience. The length of dead island or dying light was perfect. It took a month tops to complete.
— Name cannot be blank (@tyranniod) January 8, 2022
„To jest dla mnie anty-reklama, nie ma możliwości, aby skupić się na jakości nad ilością, gdy jest TAK dużo treści Jestem pewien, że wielu ludzi to uwielbia i cieszę się z tego powodu, ale wydaje mi się, że to moje osobiste piekło w grach – mnie także nie podobał się desing Skyrimów”.
This is anti-advertisement for me, there's no possible way you can focus on quality over quantity when there is THIS much content
— Corrupty (@CorruptedCast) January 9, 2022
I'm sure a lot of people love this and I'm happy for them, but this seems like my personal gaming hell - I really disliked skyrims design too
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dying Light 2 Stay Human.