Wii U Pro Controller dla hardkorowców

Człowiek odpowiedzialny za hardware'ową stronę Wii U, Katsuya Eguchi, podał iż Wii U Pro Controller został stworzony z myślą o graczach, którzy niekoniecznie dostają gęsiej skórki na samą myśl o dotykowym ekranie w GamePadzie. Ninny pamięta o wszystkich.
Człowiek odpowiedzialny za hardware'ową stronę Wii U, Katsuya Eguchi, podał iż Wii U Pro Controller został stworzony z myślą o graczach, którzy niekoniecznie dostają gęsiej skórki na samą myśl o dotykowym ekranie w GamePadzie. Ninny pamięta o wszystkich.





Głównym zadaniem Pro Controllera jest uczynienie z Wii U platformy przyjaznej deweloperem third-party, którzy niekoniecznie muszą być zainteresowani tworzeniem gier i trybów wieloosobowej rozgrywki z myślą o unikatowych funkcjach podstawowego kontrolera konsoli:
"Dorzucenie Pro Controllera powinno ułatwić proces ukazywania się gier multiplatformowych na naszej konsoli. Kontrolery do Wii nie mają czegoś takiego jak analogowe gałki. By sprawić, aby doświadczenia multiplayerowe były jak najbardziej przyjemne, musieliśmy wstawić je do Pro Controllera. Wszyscy jesteśmy graczami i mamy na względzie także interes tych graczy [hardkorowców], nie chcąc by ci poczuli się w jakiś sposób wykluczeni."
Dobry ruch. Gracze dostaną wybór, a samo Nintendo zgarniało będzie hajs za dodatkowego pada.