Nowe mapy w Battlefield 3: End Game

Na oficjalnym blogu Battlefield pojawiły się informacje na temat czterech nowych map, które pojawią się w Battlefield 3 wraz z marcową premierą ostatniego dodatku do sieciowego FPS-a DICE pod tytułem End Game. Suchemu tekstowi towarzyszą także screeny prezentujące świeżutkie pola bitwy.
Na oficjalnym blogu Battlefield pojawiły się informacje na temat czterech nowych map, które pojawią się w Battlefield 3 wraz z marcową premierą ostatniego dodatku do sieciowego FPS-a DICE pod tytułem End Game. Suchemu tekstowi towarzyszą także screeny prezentujące świeżutkie pola bitwy.





Kiasar Railroad
Dostępne tryby rozgrywki: Capture the Flag, Air Superiority, Conquest, Rush, Squad Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch
Kiasar Railroad to miejsce, w którym przecinają się newralgiczne linie zaopatrzenia. Pagórkowaty teren umożliwia skuteczne chowanie się przed przeciwnikiem i wyprowadzanie ataków z zaskoczenia. Naturalne "hopki" są doskonałą okazją dla motocyklistów, by zaliczać imponujące skoki.
Sabalan Pipeline
Dostępne tryby rozgrywki: Capture the Flag, Air Superiority, Conquest, Rush, Squad Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch
Jedyna mapa w End Game osadzona w zimowym środowisku. Deweloper zdaje sobie sprawę, jak entuzjastycznie fani przyjmują pokryte śniegiem lokacje i po Alborz Mountain wrzuca do gry właśnie Sabalan Pipeline. Miejscówka została zaprojektowana z myślą tak o potyczkach piechoty, jak i pojazdów.
Operation Riverside
Dostępne tryby rozgrywki: Capture the Flag, Air Superiority, Conquest, Rush, Squad Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch
Centrum Operation Riverside zajmuje mała elektrownia wodna zbudowana przy przecinającej mapę rzece. Struktura terenu sprzyja bardziej starciom piechoty, niż działaniom wojennym prowadzonym przy pomocy wojskowych pojazdów. Jedną z opcji przeprawienia się przez rzekę jest skorzystanie z częściowo zniszczonego mostu. Na fanów motocyklowego szaleństwa czeka zaś mnóstwo skoczni.
Nebandan Flats
Dostępne tryby rozgrywki: Capture the Flag, Air Superiority, Conquest, Rush, Squad Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch
Ostatnią z map jest ulokowane na pustyni Nebandan Flats, gdzie nad walczącymi górują monumentalne generatory wiatrowe. Jej otwarty charakter pozwala w pełni wykorzystać potencjał pojazdów naziemnych i wsparcia z powietrza. Znajdujące się w centrum magazyny ze względu na swoje zapasy broni i amunicji to największy punkt zapalny piaszczystego pola bitwy. Brak naturalnych osłon zmusza graczy do szybkiego przerzucania się z jednego punktu mapy na drugi.