VOLUME przypomni Wam VR Missions z serii Metal Gear Solid
Nie zabijać, kraść, unikać i bawić się przy tym świetnie – takie słowa w najprostszy sposób opisują najnowszy projekt twórcy Thomas Was Alone. Mike Bithell ma pomysł na fantastycznego "indyka".
W grze wcielimy się w postać, która musi kraść przedmioty unikając przy tym strażników. Graficznie tytuł przypomina VR Missions z serii Metal Gear Solid, jednak projekt został dopracowany - w trakcie zabawy będziemy mogli modyfikować plansze. Ważnym elementem gry będzie rozbudowany kreator zadań, dzięki któremu każdy będzie mógł stworzyć swoje misje.
Twórcy już na samym początku udostępnią wiele interesujących i wymagających plansz, jednak cały projekt będzie ewoluował dzięki użytkownikom. To gracze sprawią, że gra będzie się rozwijać.
Już od 7 miesięcy trwają prace nad tym projektem. Gra ukaże się dopiero pod koniec 2014. Niestety nie znamy jeszcze platform docelowych.
Więcej szczegółów poznamy już na październikowej imprezie GameCity.