Dying Light 2 otrzyma „ekskluzywny” tryb 120 fps na XSX? Digital Foundry testuje różne tryby
Najnowsza produkcja Techlandu zmierza na rynek, więc już wkrótce kolejni gracze zapoznają się z oczekiwanym od dawna Dying Light 2. Produkcję sprawdziło Digital Foundry, które potwierdza jakość i rozdzielczość w różnych trybach.
Od godziny 16:00 możecie zapoznać się z naszą recenzją Dying Light 2, w której wspominałem między innymi o spadkach animacji na PlayStation 5 (tryb wydajności). Digital Foundry postanowiło zmierzyć się z tytułem i aktualnie dziennikarze przedstawili swoją opinię o wersji pozycji na PS5 i XSX|S.
W przypadku Xboksa Series S otrzymujemy tylko jeden tryb (1080p + 30 fps), ale sytuacja wygląda lepiej na mocniejszych platformach. Na starcie produkcja działa na PS5 i XSX|S w zablokowanym 1080p przy 60 fps (wydajność).
W trybie rozdzielczości otrzymujemy 3200x1800 na PlayStation 5 i do 3456x1944 na Xboksie Series X – jest to „16,6% wzrost liczby pikseli w przypadku XSX”. Gracze jednak muszą w tej sytuacji grać w 30 fps z okazjonalnymi spadkami.
Natomiast wariant „jakość” proponuje graczom rozgrywkę w 1080p z 30 fps i ray tracingiem – ten dodaje „znacznie więcej głębi i realizmu, zwłaszcza w scenach na zewnątrz”.
Dziennikarze wspominają również o doniesieniach dotyczących jeszcze jednej propozycji – Dying Light 2 ma w przyszłości (wersja dla dziennikarzy nie ma jeszcze tego trybu) otrzymać opcję rozgrywki w 120 klatkach na sekundę. Będzie to podobno „ekskluzywny” wariant dla tej platformy i w przyszłości DF zamierza bardzo dokładnie sprawdzić, jak tytuł działa w takiej płynności.
Zapewne dopiero za kilka dni pojawią się pełne wrażenia prezentujące jakość gry na PlayStation 4 i Xboksie One.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dying Light 2 Stay Human.