Twórcy CrossfireX „przepraszają za obecny stan gry”. Studio „nieumyślnie rozczarowało” wielu graczy
Po kilku dniach od premiery CrossfireX, otrzymaliśmy oficjalne przeprosiny od deweloperów, którzy potwierdzają, że plany były inne. Studio nie chciało rozczarować publiki.
CrossfireX zadebiutowało w zeszłym tygodniu i produkcja zmierzyła się z wieloma negatywnymi opiniami. Dziennikarze wytykają liczne błędy, słabą zawartość i brak niezbędnych funkcji – można odnieść wrażenie, że tytuł potrzebował jeszcze kilku miesięcy na dokończenie prac nad grą.
W temacie produkcji wypowiedział się Mr Boo, który dotychczas miał okazję publikować aktualizacje deweloperskie dotyczące CrossfireX, ale tym razem producent wykonawczy zdecydował się na bardziej bezpośrednią wiadomość.
„To jasne, że nieumyślnie rozczarowaliśmy wielu naszych graczy i fanów, którzy byli z nami przez długi czas. Znaczycie dla nas wszystko i czułem, że zasługujecie na coś więcej niż tylko zwykłą notkę o poprawkach, dlatego chciałem skorzystać z okazji, by osobiście przeprosić za obecny stan gry, przedstawić wam dokładnie, jak planujemy rozwiązać problemy i ostatecznie poprosić o szansę, by wam to wszystko wynagrodzić”.
Deweloperzy zamierzają teraz przyspieszyć prace nad problemem z czułością kontrolera, ale zespół jednocześnie nie ukrywa, że będzie stale współpracować ze społecznością, by wyeliminować z gry największe problemy. Gracze mogą także liczyć na poprawki balansu.
„Po prostu nie ma na to żadnego usprawiedliwienia, dlatego chciałem osobiście przeprosić i dokładnie wyjaśnić, na czym polegają problemy i jak planujemy je przezwyciężyć”.
CrossfireX aktualnie posiada 2 recenzje (4/10) na Metacritic i ponad 40 negatywnych opinii od graczy (średnia 2.7/10).