Street Fighter 6 porzuci Unreal Engine na rzecz innej technologii? Capcom może postawić na nowy silnik
Zapowiadane ostatnimi czasy wielkie ogłoszenie Capcomu okazało się ostatecznie być zajawką kolejnej odsłony kultowej marki bijatyk znanej jako Street Fighter. Capcom stawia na pewniaka, ale zamierza podejść do niego w zupełnie nowy sposób.
Jak podaje serwis Gamingbolt, nadchodząca produkcja japońskiego wydawcy może być kolejnym wielkim tytułem stawiającym na autorską technologię Capcomu, czyli tak zwany RE Engine, który to znalazł swoje zastosowanie już w grach z cyklu Resident Evil, Monster Hunter Rise, Devil May Cry 5, a nawet Ghosts 'n Goblins Resurrection.
Według jednego z insiderów znanego jako AestheticGamer aka Dusk Golem, Japończycy postanowili porzucić Unreal Engine 4 i jego następcę na rzecz własnych rozwiązań, które firma będzie mogła znacznie lepiej dopasować do indywidualnych potrzeb Street Fightera 6.