Street Fighter 6 otrzymał logo z Adobe Stock. Grafika kosztuje 259 zł
Capcom nie przygotował się do prezentacji Street Fighter 6? W sieci rozgorzała dyskusja na temat braku efektownej grafiki symbolizującej nową odsłonę bijatyki. Okazuje się bowiem, że producent mógł wykorzystać stockowy obrazek, który może kupić każdy – wystarczy tylko posiadać wolne 259 zł.
Po wielu latach wyczekiwania, odpowiednio dawkując napięcie, japoński deweloper i wydawca wczoraj pokazał Street Fighter 6. Entuzjaści IP, których ogłoszenie rozpaliło do czerwoności, muszą jeszcze uzbroić się w cierpliwość, gdyż jak dotąd zobaczyliśmy tylko kilku wojowników oraz logo, a więcej szczegółów na temat gry otrzymamy podczas Summer Game Fest 2022.
Część graczy jednak dostrzegło, że tym razem Capcom nie przygotował logotypu, który nawiązywałby wykonaniem do wcześniejszych odsłon. Automatycznie pojawiły się komentarze porównujące grafikę do projektów NFT – twórcy często wykorzystują podobne heksagony, by w środku umieścić swój projekt i czerpać z niego korzyści.
Rzeczywistość może być jeszcze smutniejsza. W zeszłym tygodniu Japończycy opublikowali tajemnicze odliczanie, które miało przygotować na okazałą nowinę, tymczasem możliwe, że studio nie do końca przemyślało prezentację.
Inspiracją dla loga Street Fighter 6 jest najprawdopodobniej grafika z Adobe Stock, którą użytkownicy mogą wypróbować za darmo lub zdobyć, płacąc 259 zł. Spoglądając na poniższe ujęcie, można śmiało dojść do wniosku, że grafik wprowadził jedynie drobne modyfikacje, zmieniając nieco szerokość linii, przesuwając kreskę z litery „F” i dodając „6” do całości.
Możliwe, że producent i wydawca jeszcze pochwali się innym logo, jednakże już teraz sympatycy gatunku komentują poczynania deweloperów. Logo zostało porównane z wcześniejszymi projektami Capcomu – emblemat wyraźnie odbiega od standardu.