Gran Turismo 7 vs. Gran Turismo Sport. Porównania i analizy najnowszej gry Sony
Spadło embargo na prezentację wrażeń z Gran Turismo 7, więc możemy także sprawdzić pierwsze porównania. Filmy zestawiają różne wersje najnowszych wyścigów Polyphony Digital, a nawet pokazują różnice w jakości względem Gran Turismo Sport.
O godzinie 12:00 przedstawiliśmy naszą recenzję Gran Turismo 7, w której Roger wspomina między innymi o świetnie odwzorowanych samochodach, znakomitej rozgrywce na DualSense czy też o świetnym modelu jazdy. Pełne wrażenia znajdziecie TUTAJ.
Teraz jednak możemy sprawdzić, jak działa Gran Turismo 7 na różnych platformach i warto na pewno wspomnieć, że PS5 oferuje dwa tryby wyświetlania: wydajność i ray tracing. W RT odbicia pojawiają się wyłącznie w trybie fotograficznym, w kamerze kinowej na powtórkach oraz w niektórych elementach menu. Wrażenia z rozgrywki są w obu wariantach identyczne.
Wyścig w Gran Turismo 7 ładuje się na PS5 w mniej niż 2 sekundy, a na PS4 musimy zaczekać około 40 sekund. Aktualna generacja charakteryzuje się również zwiększoną odległością rysowania i geometrii, ulepszonym filtrowaniem cieni oraz okluzją otoczenia. Na PS5 zobaczycie także więcej roślinności i większą publikę.
ElAnalistaDeBits podkreśla, że testował liczbę klatek na sekundę w najbardziej wymagających warunkach (tor z deszczem i 20 pojazdów) – „żadna z wersji nie jest w stanie utrzymać stałej prędkości 60 klatek na sekundę w tych warunkach”, ale wrażenia są „akceptowalne”.
Zestawienie Gran Turismo 7 – PS5 vs. PS4 Pro vs. PS4
Gran Turismo 7 vs Gran Turismo Sport (Tokyo Expressway)
Gran Turismo 7 – analiza techniczna/wydajności
Gran Turismo 7 – gameplay
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Gran Turismo 7.