Ghost of Tsushima 2 to kwestia czasu? Studio poszukuje specjalistów, którzy mogą pracować nad kontynuacją

Gry (plotka)
1780V
Ghost of Tsushima Jin
Iza Łęcka | 03.03.2022, 08:19

Ghost of Tsushima to nowe IP Sony, którego premiera odbiła się szerokim echem wśród społeczności PlayStation. Choć produkcję można śmiało uznać za niemały sukces, deweloperzy z Sucker Punch Productions wciąż nie potwierdzili prac nad kontynuacją. Zespół od przynajmniej dwóch lat poświęca czas na tajny tytuł, którym według wielu sugestii może okazać się właśnie Ghost of Tsushima 2. Najnowsze ogłoszenia o prace potwierdzają, że o pozostawieniu świata samurajów nie ma mowy.

Historia Jina Sakai skradła serca wielu graczy na poprzedniej generacji, zbierając pochwały od recenzentów i osiągając bardzo dobrą sprzedaż. Producent konsol PlayStation poszedł za ciosem i nie tylko w zeszłym roku przedstawił usprawniony tytuł w wydaniu Director's Cut, ale jednocześnie  zapowiedział opracowanie filmu, którego pierwsze szczegóły już poznaliśmy. Do pełni szczęścia brakuje tylko ujawnienia kontynuacji, do czego mogłoby dojść podczas jednej z imprez Sony.

Dalsza część tekstu pod wideo

Temat gry nie jest jednak pominięty. Po raz kolejny dostrzeżono, że na witrynie Sucker Punch Productions pojawiają się ogłoszenia o zatrudnienie, które mogą być bezpośrednio związane z następną odsłoną opowieści. Twórcy poszukują starszego projektanta walki i technicznego projektanta pojedynków – jednym z warunków przyjęcia na wskazane stanowiska jest znajomość samurajskiej pozycji z PS4 i PS5.

„Prototypowanie, dopracowywanie i balansowanie wrogów oraz umiejętności gracza.

„Wyznaczanie głównych elementów walki i projektów przeciwników, dążenie do innowacyjności i jakości”.

„Prototypowanie, dopracowywanie i balansowanie umiejętności gracza, akcji bojowych i przedmiotów progresji” – możemy przeczytać w kategorii obowiązków, jakie zostały wyszczególnione w ogłoszeniach.

Deweloperzy wyraźnie chcą usprawnić rozgrywkę z Ghost of Tsushimy, co oczywiście sugeruje, że studio może skupiać się na następnym tytule należącym do młodej serii. Na początku roku wspominaliśmy o poszukiwaniach designera walk, który będzie „rozumiał podstawy systemu” z pierwszej odsłony.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.

Źródło: PSU

Komentarze (52)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper