Gran Turismo 7 z patchem 1.06. Wyłączenie serwerów i poprawki błędów blokujących postępy
Polyphony i Sony wdrażają dziś patch 1.06 do Gran Turismo 7. Przez kilka godzin nie będą w związku z tym działać serwery obsługujące te wyścigi.
Patch 1.06 zapewnia przede wszystkim 64 utwory muzyczne w Music Replay i dodaje wskaźnik kierunku i siły wiatru nad mapką toru. Deweloperzy informują też o naprawieniu pewnych błędów, które blokowały postępy graczy i o rozwiązaniu problemu z resetowaniem ustawień użytkowników dotyczących systemów wspomagania jazdy.
Autorzy naprawili bug, który czasem przy próbach transmisji gameplayu z PS4 powodował zawieszanie gry. W produkcji występował też problem z Trofeum „Rain Royalty”, które nie było poprawnie przypisywane graczowi, który ukończył wyzwania testowe. Teraz wszystko będzie się odbywać zgodnie z planem. Osoby, które zaliczyły już te testy, muszą przejść je ponownie, by otrzymać trofeum. Pełną listę zmian w patchu znajdziecie na oficjalnej stronie gry.
W związku z publikacją patcha 1.06 do Gran Turismo 7 Sony informuje, że od godziny 8:00 do 10:00 dzisiaj będą nieaktywne serwery obsługujące ten tytuł (postępy w szybkich wyścigach nie będą zapisywane). Pliki aktualizacji zajmują 906 MB.
Polyphony Digital informuje o problemach z Gran Turismo 7, które są znane i mają zostać naprawione w przyszłych patchach. Firma zdaje sobie sprawę ze sporadycznego, błędnego działania multiplayerowego Lobby. Studio chce też naprawić możliwość wybrania na trasach szutrowych, w trybach Time Trial i Drift Trial, wozów niewyposażone w opony terenowe. Z poważniejszych wpadek, Polyphony Digital chce w przyszłym patchu wyeliminować zawieszanie PS4 Pro w przypadku gdy rozdzielczość ustawiona jest na PS4, a gracz wybiera tryb fotograficzny podczas replayów.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Gran Turismo 7.