GhostWire: Tokyo na rozgrywce z PS5. Zobaczcie porównanie ray tracingu
GhostWire: Tokyo to kolejna produkcja debiutująca na PS5, która zapewni graczom opcję wybrania jednego z kilku trybów grafiki. Twórcy zadbali o gameplay z ray tracingiem i najnowsze materiały pokazują różnicę w oprawie.
Od godziny 16:00 możecie zapoznać się z naszymi wrażeniami z GhostWire: Tokyo. Roger od kilku dni biega po Tokio, eliminuje demony i czerpie garściami z nowej produkcji Tango Gameworks. Na jego pełne wrażenia musicie jeszcze zaczekać, ale jest to na pewno dobry moment, by spojrzeć na kilka ujęć z rozgrywki.
GhostWire: Tokyo debiutuje aktualnie wyłącznie na PS5 i PC, ale deweloperzy postanowili wykorzystać pełny potencjał każdej platformy. To właśnie z tego powodu tytuł oferuje na PlayStation 5 kilka trybów rozgrywki, wśród których nie mogło zabraknąć gry z ray tracingiem.
Twórcy upiększyli stolicę Japonii odbiciami w czasie rzeczywistym i nie brakuje głosów, według których tytuł pod tym względem zapewnia świetne wrażenia.
GhostWire: Tokyo bez wątpienia nie będzie propozycją dla każdego, czego dobrym przykładem jest poniższy gameplay, ale jeśli oczekujecie od Tango Gameworks przygody przeładowanej japońską atmosferą, to na pewno nie będziecie zawiedzeni.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghostwire: Tokyo.