PS5, XSX|S i PC z next-genową jakością gier na Unity? Firma zaprezentowała zachwycający materiał
Unity chce „podnieść poprzeczkę dla jakości wizualnej” w grach i producent silnika właśnie opublikował materiał zatytułowany „Enemies”, którego zadaniem jest demonstracja mocy i możliwości platformy w zakresie tworzenia wysokiej jakości produkcji.
PlayStation 5 i Xboksy Series X|S znajdują się na rynku od 2020 roku, ale trudno powiedzieć, by wiele gier prezentowało prawdziwie next-genową jakość. Wszystko ma zmienić się w przyszłości, a Unity to kolejna firma, która jest gotowa, by zachwycać graczy.
Producent silnika właśnie opublikował pokazówkę działającą w czasie rzeczywistym – jest to najnowocześniejsza technologia 3D, która jest stale rozwijana i ma „sprostać rosnącym oczekiwaniom twórców w zakresie jakości i realizmu obrazu”.
Deweloperzy zadbali o bardziej realistyczne oczy z efektami kaskadowymi na tęczówce, dopracowali skórę czy też opracowali technologię Tension do symulacji przepływu krwi i map zmarszczek.
„Enemies to najnowszy projekt wielokrotnie nagradzanego zespołu demonstracyjnego Unity. Prezentuje on możliwości Unity w zakresie tworzenia wysokiej klasy efektów wizualnych w 2022 roku, w tym najnowsze ulepszenia High Definition Render Pipeline (HDRP), nowy, wysokiej klasy system oświetlenia Adaptive Probe Volume, zupełnie nowe rozwiązanie w zakresie włosów oparte na splotach oraz ulepszony zestaw narzędzi Digital Human”.
Jest to oczywiście wyłącznie pokaz, jak mogą wyglądać gry w przyszłości – teraz jednak twórcy muszą zająć się wykorzystaniem technologii, by właśnie w taki sposób mogły prezentować się przykładowo przerywniki filmowe.