Elden Ring z patchem 1.03.2. Wydawca przeprasza i naprawia błędy wprowadzone przez ostatnią aktualizację

Dzisiaj od rana posiadacze Elden Ring musieli przez ok. 1 godzinę pogodzić się z wyłączonymi serwerami obsługującymi tytuł. W zamian za cierpliwość otrzymaliśmy jednak kilka poprawek od FromSoftware.
Japońskie studio właśnie wydało nowy patch do Elden Ring. W aktualizacji 1.03.2 skupiono się przede wszystkim na naprawianiu tego... co namieszał patch 1.03. Przyznaje się do tego nawet Bandai Namco, przepraszając w oficjalnym komunikacie za problemy, które wywołał patch 1.03 i za „niedogodności z tym związane”.
Najważniejsze zmiany w patchu 1.03, który został właśnie wydany dla XOne, PS4, PS5, XSS/XSX oraz PC (Steam) to wyeliminowanie błędu powodującego blokadę postępów w linii questów związanych z Nepheli Loux. Oprócz tego naprawiono bug, który powodował, że nie można było właściwie korzystać z przedmiotów Ashes of War. Deweloperzy zajęli się też błędem, który sprawiał, że bohater umierał przy próbie zejścia na dół w pewnym miejscu obok Bestial Sanctum. Bandai Namco informuje również o naprawieniu opcji, która pozwalała w multiplayerze „na teleportowanie innych graczy do błędnych współrzędnych na mapie”.




Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.