LEGO Gwiezdne Wojny: Saga Skywalkerów na porównaniu grafiki. Czy to naprawdę nowa jakość?
Najnowsza produkcja sygnowana logotypem słynnego LEGO okazała się być prawdziwym przebojem, bijąc na głowę wszystkich swoich poprzedników i ustanawiając zupełnie nowy rekord popularności dla legendarnej marki.
Na nową grową adaptację klocków lego od Traveller's Tales musieliśmy czekać bagatela 3 lata, co przy poprzednim zawrotnie szybkim tempie wydawniczym firmy (kilka gier rocznie) wydawało się być całą wiecznością. Czy zatem deweloperzy odpowiednio wykorzystali ten czas pracując nad rozwojem silnika i przygotowaniem świata o niespotykanej dotąd w serii LEGO skali.
Okazuje się, że tytuł na PS5 i Xbox Series X celuje w prawdziwe 4K, czyli 2160p zarówno w trybie 30 klatek jak i 60 klatek, a Xbox Series S stara się utrzymać 60% tej wartości i wyświetla grę w rozdzielczości 1296p. PS4 i Xbox One sięgają po standardowe dla siebie okoli 1080p. Problemem może być we wszystkich przypadkach jedynie dynamiczna rozdzielczość, przez co jakość obrazu może być zmienna.
Na szczęście jeśli chodzi o płynność gry, ta jest niezachwiana zarówno w trybie 60 klatek jak i 30 klatek, nawet biorąc pod uwagę PS4 i PS4 Pro, które przetestowała ekipa Digital Foundry. A jakie są Wasze wrażenia z LEGO Gwiezdne Wojny: Saga Skywalkerów?