Szef marki Xbox „w pełni popiera” opóźnienia Starfielda i Redfall. Phil Spencer: „słyszymy opinie”
Szef marki Xbox opublikował krótką wiadomość, w której potwierdza swoje poparcie dla deweloperów zespołów Bethesdy. Phil Spencer podkreśla, że są to zawsze trudne decyzje, ale gracze mają otrzymać dopracowane gry.
Bethesda opublikowała dzisiaj zaskakującą wiadomość. Redfall nie zadebiutuje latem, a w Starfielda nie zagramy w listopadzie. To bardzo trudna decyzja dla Microsoftu, który opierał swój tegoroczny kalendarz wydawniczy na tych dwóch produkcjach.
Teraz opóźnienia skomentował Phil Spencer (szef marki Xbox), który potwierdził, że w pełni wspiera deweloperów, którzy mają dostarczyć na rynek dopracowane gry.
„Takie decyzje są trudne dla zespołów tworzących gry i dla naszych fanów. Choć w pełni popieram dawanie zespołom czasu na wydanie tych wspaniałych gier, gdy będą gotowe, słyszymy opinie. Oczekujemy wysokiej jakości i spójności, dlatego będziemy nadal pracować nad tym, aby lepiej spełniać te oczekiwania”.
These decisions are hard on teams making the games & our fans. While I fully support giving teams time to release these great games when they are ready, we hear the feedback. Delivering quality & consistency is expected, we will continue to work to better meet those expectations. https://t.co/mIfXGd3rui
— Phil Spencer (@XboxP3) May 12, 2022
Przedstawiciel Microsoftu nie tylko poparł deweloperów, którzy mają zapewnić wysoką jakość obu tytułów, ale wspomniał również o fanach. Szef marki Xbox zdaje sobie sprawę, że takie wiadomości są „trudne” także dla społeczności i podkreślił, że jego korporacja „słyszy opinie”.
Można mieć nadzieję, że Phil Spencer ma faktycznie kilka asów w rękawie i na zbliżającym się Xbox & Bethesda Games Showcase zobaczymy gry, które uspokoją społeczność i pozwolą zainteresowanym w 2022 roku w przyjemny sposób spędzać czas przy Xboksach.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Starfield.