God of War Ragnarok z pełnym dostosowaniem. Twórcy ujawniają możliwości personalizacji gry
Sony przygotowuje się na premierę God of War Ragnarok i deweloperzy chcą mieć pewność, że z przygodą będą mogli zapoznać się wszyscy gracze. To właśnie z tego powodu przygotowano rozbudowane opcje personalizacji i dostosowania gry.
God of War Ragnarok to najnowsza produkcja Sony, która zmierza na rynek i od początku twórcy zapewnią bardzo rozbudowane opcje dostosowania gry do własnych potrzeb. Jak wiadomo deweloperzy chcą zapewnić rozgrywkę wszystkim graczom i właśnie potwierdzono, że najnowsza przygoda Kratosa od premiery otrzyma ponad 60 opcji dostosowania.
„Przepowiednia Ragnarök przynosi zmiany we wszystkich królestwach, a co za tym idzie, z radością informujemy o nowych funkcjach dostępności, które pojawią się w God of War Ragnarök. Nie tylko przeprojektowaliśmy nasz interfejs użytkownika, aby zapewnić większą elastyczność i czytelność, ale także przebudowaliśmy od podstaw remapping kontrolerów i dodaliśmy więcej możliwości dostosowywania naszych systemów walki i interakcji. Zachowaliśmy wszystkie nasze funkcje ułatwień dostępu z God of War z 2018 roku i rozszerzyliśmy je, wprowadzając ponad 60 sposobów na dostosowanie rozgrywki do własnego stylu i potrzeb” – powiedziała Mila Pavlin, główny projektant UX, Santa Monica Studio
W God of War Ragnarok gracze z pewnymi trudnościami będą mogli skorzystać z między innymi automatycznego sprintu, na ich ekranie pojawi się na stałe kropka (zmniejsza to chorobę lokomocyjną), a autorzy nie zapomnieli o pomocy w celowaniu i blokowaniu.
Funkcje ułatwień dostępu God of War Ragnarök – zobacz wątek
NAPISY I PODPISY
Rozmiar napisów i podpisów: Zwiększono minimalny rozmiar tekstu i dodano skalowanie do rozmiaru XL.
[1/16]
God of War Ragnarök Accessibility Features - Highlight Thread 🧵
— Santa Monica Studio – God of War Ragnarök (@SonySantaMonica) May 19, 2022
SUBTITLES AND CAPTIONS
❄️ Subtitle and Caption Size: Increased minimum text size and added scaling up to XL size.
[1/16] pic.twitter.com/85z1QxAZb5
Twórcy pamiętali także o ulepszeniach dla napisów (między innymi rozmiar, tło i kolor), a wśród ważnych zmian jest pełna remapowanie kontrolera, opcja wysokiego kontrastu czy też dostosowanie kolorów. Gracze będą mogli także skorzystać z pomocy w eksploracji lub z dźwiękowych podpowiedzi.
Santa Monica Studio opublikowało kilka materiałów, które pokazują różne opcje dostępności, a nawet wrzucono znany zwiastun, ale został on rozbudowany o audiodeskrypcję.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War: Ragnarok.