Kirby 64 na Switch z poważnym błędem, który nie występował na Nintendo 64. Problemy z emulacją
Pomimo implementowania przez Nintendo poprawek w emulacji Nintendo 64 na Switch, wciąż występują pewne niedogodności, takie jak w Kirby 64.
Okazuje się, że w Kirby 64 na Switch (tytuł został niedawno dodany do Switch Online Expansion Pack) gracze natknęli się na poważny błąd. W emulacji gry występuje bug, który nie był obecny w oryginalnym wydaniu The Crystal Shards na Nintendo 64. Problem jest poważny, bo uniemożliwia rozgrywkę po jego wystąpieniu.
W podwodnych poziomach, gdy Kirby otrzyma określone obrażenia od przeciwników, postać zostanie zablokowana w stanie oszołomienia, z którego nie da się wyjść. Jedynym rozwiązaniem jest tutaj opuszczenie poziomu i rozpoczęcie przechodzenia etapu od początku. Na ten irytujący problem skarży się wiele osób na Reddit.
Nintendo na razie nie skomentowało sprawy. Wiemy natomiast, że już wcześniej z emulacją retro gier z N64 występowały na Switch pewne problemy (choć nie tak poważne). Przykładowo źle wyświetlały się elementy graficzne w The Legend of Zelda: Ocarina of Time, w lokacji Water Temple. Błąd został w kolejnych tygodniach naprawiony przez Nintendo, o czym pisaliśmy tutaj.