Mission Zero to „chiński Hitman”. Zwiastun z gameplayem przedstawia lokacje i postacie
NetEase kończy prace nad swoim „Hitmanem”, grą koncentrującą się na motywach stealth i wtapianiu w tłum w różnych lokacjach. Niedługo zostaną przeprowadzone gameplayowe testy Mission Zero.
Możemy przyjrzeć się całkiem efektownej reklamie Mission Zero, łączącej sekwencje CGI z przebitkami z rozgrywki. W filmiku pojawia się informacja, że testy Mission Zero rozpoczną się 8 lipca 2022 r. Początkowo w testach przeprowadzanych przez chińską korporację będą mogli brać udział tylko gracze z Tajlandii, Malezji, Australii i Nowej Zelandii. Wystartowała już na oficjalnej stronie projektu rejestracja do tej fazy bety i dalszych sprawdzianów gameplayowych.
Mission Zero skupione jest na zabawie sieciowej w konfiguracji 2v4. Para graczy działa tutaj jako zabójcy a druga grupa funkcjonuje jako postacie próbujące uniknąć wykrycia i uśmiercenia. Tak jak w serii Hitman, gameplay wymaga w Mission ukrywania się tłumie czy zastawiania wymyślnych pułapek na oponentów.
Mission Zero tworzone jest z myślą o PC oraz smartfonach (iOS, Android). Informacja o wydaniu gry w mobilnej postaci wywołuje sceptycyzm, w związku z tym, że zapewne NetEase będzie chciało oprzeć model biznesowy gry na mikrotranskcjach. Miejmy nadzieję, że obędzie się w przypadku tej gry bez motywów pay-to-win.