Elden Ring z ważną aktualizacją 1.05 i wyłączonymi serwerami. Przyspieszone loadingi i poprawa wydajności
Posiadacze Elden Ring otrzymają dziś nowy patch, oznaczony kodem 1.05. W związku z wdrażaniem aktualizacji, serwery gry zostały wyłączone.
Jeszcze przez najbliższe kilkanaście/kilkadziesiąt minut mają być niedostępne serwery obsługujące Elden Ring. Wszystko w związku z wdrażaniem ważnego patcha 1.05. Wydawca przeprasza za utrudnienia w wydanym komunikacie na oficjalnej stronie gry.
Co nowego przynosi nam rzeczona aktualizacja? Bandai Namco przedstawiło główne zmiany w tych patchu. To przede wszystkim liczne poprawki bugów związanych ze źle działającym ekwipunkiem i zdolnościami postaci. Przykładowo deweloperzy zajęli się błędem, który powodował zadawanie zbyt wysokich obrażeń przez „Seppuku” czy brak trafień przy używaniu „Waves of Darkness”. Wyeliminowano też błędy powodujące blokadę wydarzenia z NPC Alexander, Warrior Jar oraz wady w zachowaniu gry po pokonaniu bossa Starscourge Radahn. Wprowadzono również zmiany do działania New Game+, które udostępni od razu, na starcie, przedmioty Bell Bearing. Pełna lista naprawionych bugów czeka na was na oficjalnej stronie Bandai Namco.
Co ważne – deweloperzy chwalą się ulepszeniem wydajności gry w szerokim zakresie. Nie tylko podczas korzystania np. z „Sentry’s Torch”, ale ogólnie podczas zabawy na wszystkich platformach (framerate powinien być teraz wyższy na każdej konsoli). Autorzy twierdzą też, że przyspieszyli loadingi w wydaniu Elden Ring na Xbox Series X|S. Twórcy zapewniają ponadto, że znacząco udoskonalili stabilność sieciowego multiplayera.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.