Spellforce 3: Reforced z dużym problemem od premiery. Wciąż nie działają tryby multiplayer, w tym kooperacja
Spellforce 3: Reforced pojawiło się na konsolach 7 czerwca i od tego czasu przyprawia wielu graczy o ból głowy. Okazuje się, że od momentu premiery duże problemy sprawiają serwery obsługujące tryby multiplayerowe.
W związku z tym, że rozgrywka w Spellforce 3: Reforced jest mocno nastawiona na zabawę RTS-ową (rywalizację lub kooperację), wiele osób liczyło na multiplayerową rozgrywkę online w tym tytule. Gra rzeczywiście wspiera liczne tryby w takiej kategorii. Na razie niestety tylko teoretycznie. Od 7 czerwca, czyli momentu premiery świeżo upieczeni posiadacze Spellforce 3: Reforced skarżą się na duże problemy z działaniem serwerów obsługujących tytuł. Gracze nie mogą rozpocząć rozgrywki kooperacyjnej ani rywalizacji sieciowej.
THQ Nordic wydało wczoraj patch, zajmujący 1,3 GB, do Spellforce 3: Reforced. Pliki niestety nie rozwiązały problemów z niedziałającymi lub szwankującymi funkcjami online. Wydawca wydał kilka dni temu krótki komunikat, że pracuje nad znalezieniem rozwiązania. Miejmy nadzieję, że faktycznie dojdzie do uzdrowienia sytuacji z trybami multiplayerowymi w Spellforce 3: Reforced, bo na tym etapie osoby, które zdecydowały się na zakup mogą się czuć pokrzywdzone.
Spellforce 3: Reforced otrzymało przyzwoite oceny w recenzjach (więcej na ten temat przeczytacie tutaj), chociaż już w pierwszych tekstach pojawiły się wzmianki o tym, że dziennikarzom nie udało się przetestować trybów online. Wtedy krytycy składali to pewnie na karb udostępnienia im gry przed premierą.