Resident Evil 2 Remake w teście na PS5. Problemy ze stabilnym frameratem nie tylko w trybie ray tracingu

Gry
3201V
RE
Bartosz Dawidowski | 15.06.2022, 10:01

Capcom wprowadził next-genową aktualizację dla Resident Evil 2, 3 i 7. Po wczorajszych testach Resident Evil 3, dziś mamy okazję przyjrzeć się analizie framerate’u w Resident Evil 2 Remake.

Wyniki testu przeprowadzonego przez YouTubera Cycu1 są podobne do Resident Evil 3. Gra w trybie High Frame Rate Mode nie jest w stanie utrzymać na PlayStation 5 stabilnej wartości klatek animacji i nigdy nie osiąga 120 fps, najczęściej generując framerate w okolicach 100 fps.

Dalsza część tekstu pod wideo

Możemy też pomarzyć o 60 fps w trybie z włączonym ray tracingiem, który testowany jest o 3 minuty poniższego nagrania. Z ray tracingiem PlayStation 5 generuje w Resident Evil 2 Remake framerate najczęściej poniżej 50 fps, spadający momentami nawet w okolice 38-39 klatek na sekundę.

To wynik podobny do tego z Resident Evil 3 Remake, w którym również w trybie z włączonym ray tracingiem PS5 wyrzuca z siebie najczęściej ok. 45 klatek na sekundę a w module High Frame Rate ok. 100 fps (niestety z dużymi fluktuacjami), o czym pisaliśmy w poprzednim newsie. Przydałyby się tu zatem na tym polu jeszcze pewne optymalizacje.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Resident Evil 2 (2019).

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=HMr8jRd-5qY

Komentarze (120)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper