Sprzedaż gier w Japonii z niespodziewanym prowadzącym. Mario Strikers: Battle League nie wskoczyło na szczyt
Jesteśmy obecnie w okresie mocno przeciętnym dla graczy - niewiele mamy bowiem mamy ogromnych premier i największych AAA. To czas, gdzie należy cieszyć się nieco mniejszymi tytułami i zapoznawać się często z niezależnymi tworami od kreatywnych twórców. Niemniej, nie oznacza to, że debiutuje absolutnie nic.
Miniony tydzień był dla japońskich graczy bez wątpienia niezwykle udany. Pojawiło się kilka wyczekiwanych premier, więc sporo osób wybrało się na zakupy, by sprawdzić, co tym razem przygotowali dla nas deweloperzy. I trzeba przyznać, że zwycięzca zestawienia sprzed tygodnia może zaskoczyć wiele osób. Pierwsza dziesiątka w Kraju Kwitnącej Wiśni wyglądała bowiem następująco:
Sprzedaż gier w Japonii (06.06 - 12.06)
1. [NS] Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles – 90,885 / NEW
2. [NS] Mario Strikers: Battle League – 32,173 / NEW
3. [NS] Nintendo Switch Sports – 26,476 / 474,257
4. [NS] Kirby and the Forgotten Land – 11,345 / 760,922
5. [NS] Mario Kart 8 Deluxe – 9,320 / 4,673,934
6. [NS] Minecraft – 7,325 / 2,670,490
7. [NS] Ring Fit Adventure – 6,759 / 3,175,829
8. [PS5] Gran Turismo 7 – 5,080 / 107,121
9. [NS] Super Smash Bros. Ultimate – 4,953 / 4,900,826
10. [NS] eBaseball Powerful Pro Baseball 2022 – 4,073 / 187,302
Jak więc widzicie, aż dwie nowości pojawiły się na szczycie całego zestawienia, choć blisko trzykrotnie wyższa sprzedaż portu gry Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba - The Hinokami Chronicles na Nintendo Switch niż Mario Strikers: Battle League Football może bez wątpienia zaskakiwać. Kupiliście któryś z dwóch powyższych tytułów?