Star Wars KOTOR 2 trafił na Nintendo Switcha z bugiem uniemożliwiającym ukończenie gry. Studio wie o problemie
Aspyr odniosło się do krążących informacji dotyczących problemu ze Star Wars: Knights of the Old Republic II. Na początku miesiąca klasyk zadebiutował na hybrydowej konsoli Big N, lecz gracze nie mogą ukończyć przygody.
Już w zeszłym tygodniu można było natknąć się na doniesienia, według których Star Wars KOTOR 2 doskwierają spore problemy na Nintendo Switchu. Podczas jednej z scenek przerywnikowych przedstawiających lądowanie na Onderonie produkcja całkowicie odmawiała posłuszeństwa. Fani nie mogli zapoznać się z zakończeniem przez bug. Po kilku wiadomościach w mediach społecznościowych autorzy portu zareagowali:
„Cześć, to znany problem, który zostanie rozwiązany w następnej łatce. Nie możemy w tej chwili podać przewidywanego czasu wydania, ale na pewno damy wam znać, gdy łatka zostanie udostępniona”.
„Tak, jesteśmy tego świadomi, a nasz zespół pracuje nad jak najszybszym dostarczeniem poprawki. Przepraszamy za niedogodności i doceniamy Waszą cierpliwość!”
Yes, we are aware and our dev team is working on delivering the patch as soon as possible. We apologize for the inconvenience and appreciate your patience in the meantime!
— Aspyr (@AspyrMedia) June 20, 2022
Jak widać nawet w takich klasykach może pojawić się game-breaking bug, przez który całkowite poznanie historii staje się niemożliwe. Deweloperzy z Aspyr jednak podkreślają, że wiedzą o błędzie i skupiają się na rozwiązaniach mających na celu naprawę wszelkich niedogodności.
Star Wars KOTOR 2 pierwotnie zadebiutował na pierwszym Xboksie w 2004 roku. Dopiero w 2005 roku RPG został przeniesiony na komputery osobiste, a dwa lata temu opracowano port dla urządzeń mobilnych. Wersja na Nintendo Switcha znalazła się na rynku 8 czerwca.