PlayStation Polska reklamuje "zupełnie nowy PlayStation Plus". Spot zachęca do oferty
Sony uruchomiło odświeżoną wersję swojego abonamentu w kolejnych częściach świata – nie musieliśmy zbyt długo czekać, by do promocji nowości przystąpił nasz rodzimy oddział PlayStation. W materiale wymieniane są zalety poszczególnych wariantów.
Od zeszłego miesiąca japoński producent i wydawca wprowadza na kolejne rynki nowe PS Plus. Oferta nie tylko umożliwiająca rozgrywkę w sieci uwzględnia szereg korzyści – gracze mają do wyboru pakiety Essential, Extra oraz Premium.
Po Azji, Japonii oraz Stanach Zjednoczonych przyszedł czas na Europę, Wielką Brytanię, Australię oraz Nową Zelandię. Choć gracze z Polski mogą sprawdzić mniej ekskluzywnych propozycji niż chociażby amerykańscy użytkownicy, katalog zarówno nowszych jak i starszych, klasycznych tytułów w ramach PS Plus Extra i Premium zapewnia godziny rozgrywki. Pod tym linkiem możecie poznać wszystkie szczegóły oferty w Polsce.
Przez ostatnią dekadę PlayStation Plus doczekało się niemałych zmian – włodarze SIE podkreślają, że wprowadzenie nowych wersji abonamentu to „początek nowej ery”, w której japońska korporacja pokłada spore nadzieję. Podczas przedstawienia ostatniego raportu finansowego Hiroki Totoki, dyrektor finansowy Sony, odniósł się do kwestii malejącej liczby subskrybentów PS Plus i podkreślił, że firma ma ogromne oczekiwania wobec nadciągających zmian i planuje dalszy rozwój usługi.
W najnowszej reklamie zatytułowanej „Zupełnie nowy PlayStation Plus” rodzimy oddział firmy prezentuje kluczowe cechy usługi i promuje trzy plany subskrypcyjne, podkreślając że w droższym pakiecie otrzymamy dostęp do rozbudowanej biblioteki gier, klasyków czy wersji demonstracyjnych.