Halo: Infinite zużywa potężną ilość danych podczas sieciowych zmagań. 343 Industries naprawią problem

Rozgrywki sieciowe w Halo: Infinite nadal cieszą się sporym zainteresowaniem. Multiplayer zaliczył udany start, z biegiem czasu dodano Forge Mode oraz tryby współpracy. 343 Industries aktywnie rozwija produkcję, trzymając się złożonych obietnic na chwilę przed debiutem gry. Halo: Infinite według zapewnień producenta otrzyma aż dziesięcioletnie wsparcie oraz ciągły rozwój. Jeśli twórcy szybko nie rozwiążą obecnych problemów z potężnym zużyciem danych, chętnych może zabraknąć ze względu na limitowany transfer danych.
Jak zauważył gracz o pseudonimie NicmeiStar, każdy mecz rozegrany w Halo: Infinite pochłania ponad 300 mb danych. W ciągu jednej nocy Halo: Infinite pochłonęło cały transfer użytkownika, co oznacza spory problem dla wielu aktywnych graczy najnowszej gry z Master Chiefem. Gdzie tkwi dokładna przyczyna? Użytkownicy wskazują, że problem leży w zapisywanych powtórkach meczy, lecz część twierdzi, że problemy szybkiej zużywalności transferu pojawiają się w ciągu danej sesji tylko przez kilka minut. NicmeiStar oświadczył w dalszej części wpisów, że Halo: Infinite zjada gigantyczne ilości danych nawet będąc uruchomionym tylko w menu. Gracz stracił tym sposobem ok. 700 mb danych. Dotychczas jeden mecz pochłaniał tylko 11 mb, więc to duża rozbieżność.
343 Industries przyjrzeli się całej sytuacji, lecz studio naprawi problem dopiero w sierpniowej aktualizacji gry. Gracze nie są zadowoleni, ponieważ wielu nadal boryka się z ograniczeniem limitu transferu danych, więc do momentu opublikowania kluczowej aktualizacji, danych może nie wystarczyć. Mieliście jakiekolwiek problemy ze zbyt dużym zużyciem tranferu przez Halo: Infinite? Problem dotyczy wszystkich platform docelowych.




Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Halo Infinite.