GTA 6 miało oferować 4 bohaterów. Twórcy zmniejszyli liczbę postaci i skalę świata
Jason Schreier w połowie tygodnia potwierdził pierwsze szczegóły GTA 6 i dziennikarz Bloomberga wspomniał o dużych planach studia. Firma początkowo chciała zaoferować znacznie większą przygodę, ale Rockstar Games musiało zmniejszyć skalę projektu.
Dziennikarz Bloomberga w połowie tygodnia przedstawił ciekawe informacje dotyczące Rockstar Games. Deweloperzy przeszli duże, wewnętrzne zmiany, które nie tylko wpłyną na kolejne produkcje studia, ale przede wszystkim miały spowolnić prace nad GTA 6.
To właśnie z tego powodu w GTA 6 zobaczymy historię dwóch bohaterów, która została osadzona w fikcyjnej wersji Miami. Stephen Totilo z Axios potwierdził słowa Jasona Schreiera, a jednocześnie wspomniał o pierwotnej skali gry – twórcy ze względu na wspomniane zmiany musieli znacząco zmniejszyć produkcję.
„To ambitny projekt, ale o zmniejszonym zakresie na premierę. Jest to zgodne z informacjami przekazanymi przez źródło dla Axios Gaming, które mówiło, że wcześniejszy plan zakładał czterech bohaterów i trzy miasta”.
Pierwotnie GTA 6 miało oferować aż czterech bohaterów, a akcja miała rozgrywać się w trzech miastach – twórcy jednak zmniejszyli skalę projektu, by mieć pewność, że pozycja będzie mogła trafić na rynek w najbliższych latach.
Jak wiadomo Rockstar na pewno chciało wykorzystać każdą postać i wszystkie najważniejsze elementy świata, więc stworzenie takiej gry byłoby bardzo czasochłonne – choć samo GTA 6 powstaje już od kilku lat. Warto przy tym pamiętać, że nowe Grand Theft Auto ma ewoluować i otrzymywać liczne dodatki, które nie tylko zapewnią nowe misje, ale również kolejne mapy.