Dragon Age Inkwizycja w Unreal Engine 5. Piękne lokacje odtworzone przez fana wyczekującego Dragon Age 4
Kolejni twórcy testują możliwości Unreal Engine 5, które okazują się bardzo atrakcyjne – szczególnie pod względem graficznym. Jedną z takich osób jest Leo Torres, który odtworzył w tym silniku ikoniczną lokację z Dragon Age: Inkwizycja.
Jedna z bardziej klimatycznych miejscówek z ostatniej odsłony Dragon Age stała się kanwą dla ciekawego projektu Leo Torresa. Twórca postanowił odtworzyć przy użyciu narzędzi Unreal Engine 5 region Storm Coast, znany z Dragon Age Inkwizycja. Wcześniej autor przedstawił też swoją wizję tego, jak mogłyby wyglądać inne obszary z RPG BioWare, gdyby zostały opracowane z myślą o PS5 i XSX.
Leo Torres wykorzystał w tej prezentacji m.in. technologię Lumen, czyli rodzaj globalnej iluminacji, wprowadzony przez Epic Games do silnika Unreal Engine 5. Autor wykorzystał też w swoim projekcie Nanite oraz Temporal Super Resolution. Dzieło pokazuje, jak mogą wyglądać w przyszłości gry tworzona na Unreal Engine 5 i jak może prezentować się wciąż powstające Dragon Age 4.
Poniżej możecie przypomnieć sobie również, jak rzeczona lokacja prezentuje się w Dragon Age Inkwizycja – w oficjalnej formie, stworzonej przez BioWare.