Star Wars Jedi: Ocalały faktycznie na początku 2023 roku? EA potwierdza premiery i szykuje niespodzianki
W trakcie najnowszego przedstawienia wyników finansowych za ostatni kwartał Electronic Arts ogłosiło plany na kolejne miesiące – wydawca serii FIFA szykuje się do kilku dużych premier. W harmonogramie przedsiębiorstwa uwzględniono dwie niespodzianki, z których jedną może okazać się Star Wars Jedi: Ocalały.
Pod koniec lipca w bazie danych PlayStation pojawiła się wzmianka na temat premiery Star Wars Jedi Ocalały w pierwszych miesiącach 2023 roku. Aktualnie EA nie odniosło się do pojawiających się spekulacji, choć podczas spotkania z inwestorami zapowiedziane zostały debiuty 9 gier przypadające na najbliższe miesiące.
Gracze mogą szykować się na Fifę 23, kolejną odsłonę Need for Speed czy Dead Space Remake, warto jednak zauważyć, że w okresie od stycznia do marca 2023 roku firma zapewni grę z „głównego IP” oraz tytuł partnera. Możemy śmiało podejrzewać, że jedną ze wskazanych produkcji jest właśnie Star Wars Jedi Ocalały.
„Electronic Arts FY 2023 Q1:
Aktualny zestaw tytułów:
Lipiec - Wrzesień: FIFA 23, Madden NFL 23
Październik - Grudzień: Need for Speed, NHL
Styczeń - Marzec: Dead Space, PGA Tour, Super Mega Baseball
Oczekuje się również, że w okresie od stycznia do marca 2023 roku zostaną wydane jedna pozycja z kategorii głównego IP i tytuł partnera, który nie został jeszcze ogłoszony”.
Electronic Arts FY 2023 Q1:
— Dom (@DomsPlaying) August 2, 2022
Current title slate:
Jul - Sep: FIFA 23, Madden NFL 23
Oct - Dec: N4S, NHL
Jan - Mar: Dead Space, PGA Tour, Super Mega Baseball
It also expects to publish a Major IP & Partner Title between Jan - Mar 2023, both of which have yet to be announced. pic.twitter.com/Nbmi7mSW5a
Electronic Arts zakończyło Q1 z lepszym przychodem netto (1,78 mld dolarów) niż w poprzednim kwartale, a dochód operacyjny wyniósł 441 mln dolarów (z 322 mln dolarów). Wartość przychodów netto za cały ubiegły rok wyniosła 7,478 mld dolarów, co w porównaniu z zeszłym rokiem daje wzrost o 22% - 73% przychodów stanowią usługi notujące coraz lepsze rezultaty. EA Player Network zawiera już 600 mln kont, a zaangażowanie w FIFA Ultimate Team wzrosło o 40%. Korporacja potwierdziła, że F1 22 „przewyższyło oczekiwania”.
„Nasza marka FIFA i udane wprowadzenie F1 napędzały nasze wyniki w zakresie rezerwacji netto, zapewniając kolejny kwartał powyżej oczekiwań. Patrząc w przyszłość, nasza koncentracja na realizacji i zdyscyplinowane inwestycje w ramach szerokiego portfolio gier i usług na żywo będą napędzać nasz długoterminowy wzrost” – stwierdził dyrektor finansowy przedsiębiorstwa Chris Suh.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Star Wars Jedi: Ocalały.