Tomb Raider Anniversary Remaster mogło zostać skasowane. Odświeżenie miało wprowadzić nowe elementy
W trakcie minionego weekendu do sieci trafiły informacje, jakoby Tomb Raider Anniversary - powstające z okazji 25. rocznicy serii - miało zostać anulowane przez Square Enix. Plotki brzmią wiarygodnie, jeśli popatrzymy na ogromny wyciek Nvidii z zeszłego roku.
W listopadzie 2021 roku miał miejsce ogromny wyciek Nvidii. W sieci pojawiło się masa list od wielkich wydawców, która ukazała, nad jakimi pozycjami pracują poszczególne firmy. Wydawca Square Enix miał w planach Tomb Raider 25th Anniversary, ale o grze nigdy nie usłyszeliśmy.
Jest to spowodowane prawdopodobnie tym, że gra mająca zadebiutować jeszcze w 2021 roku została przez japońską korporację anulowana. Zapoznając się z wiadomością użytkownika na Twitterze o nazwie RAIDER, bazującego na wpisie rodzimego portalu LaraCroft, produkcja była tworzona przez Virtuous Studios i powstawała na silniku graficznym z Rise of the Tomb Raider, co oznaczałoby, iż mielibyśmy do czynienia z remake'em albo bardzo rozbudowanym remasterem.
Plotka: Tomb Raider Anniversary miał zostać zremasterowany na 25. rocznicę w 2021 roku przez Virtuous Studios na silniku ROTTR na PS4/Xbox One, z dodanymi elementami survivalowymi. Square Enix anulowało projekt, a oryginalne zakończenie Shadow of the Tomb Raider, odwołujące się do Natli, zostało wycięte.
RUMOR: #TombRaider Anniversary was to be remastered for the 25th anniversary in 2021 by Virtuous Studios, on ROTTR engine for PS4/Xbox One, with Survival trilogy gameplay elements added. SQEX cancelled the project and the SOTTR original ending referencing Natla was cut. pic.twitter.com/3G8ihzKGnL
— RAIDER (@TheRaiderOrg) August 7, 2022
Tomb Raider 25th Anniversary miał zapewnić wiele elementów survivalowych znanych z ostatnich części marki, a do tego jego anulowanie rzekomo sprawiło, że oryginalne zakończenie w Shadow of the Tomb Raider (nawiązujące do Natli) zostało zmodyfikowane.