Microsoft x Unity oficjalnie! Firmy rozpoczynają współpracę związaną z platformą Azure
Microsoft wciąż walczy o przejęcie Activision, lecz nie sprawia to, że gigant z Redmond nie interesuje się współpracami z innymi firmami. Jak poinformowała Sarah Bond na blogu Microsoftu, Unity wybrało platformę Microsoftu - Azure - jako partnera w rozwijaniu rozgrywki w chmurze.
Unity zdecydowało się na współpracę z Microsoftem, co zaowocuje wykorzystaniem Azure - platformy chmurowej. Jak przyznała Sarah Bond, obu stronom mocno zależy na tworzeniu i obsłudze doświadczeń 3D w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem silnika graficznego Unity.
Dzięki współpracy deweloperzy korzystający z owej technologii będą mogli skorzystać z różnej maści ułatwień, które pozwolą szybciej i przyjemniej publikować na konsolach Xbox i komputerach osobistych swoje projekty:
Dając twórcom łatwy dostęp do narzędzi symulacyjnych RT3D i możliwość tworzenia cyfrowo-rzeczywistych miejsc i obiektów, Unity oferuje twórcom łatwą ścieżkę do produkcji zasobów RT3D, zarówno dla gier, jak i światów innych niż gry wideo. Aby wesprzeć tę ewolucję, twórcy potrzebują infrastruktury technicznej, która jest równie dynamiczna i innowacyjna jak oni. Takim rozwiązaniem jest platforma Azure, która została stworzona z myślą o bezpieczeństwie i globalnej skalowalności, obsługuje już niektóre z największych projektów na świecie w zakresie gier wykorzystuje te sprawdzone w boju doświadczenia, aby dostarczać doświadczenia RT3D dla wszystkich branż. Unity i Microsoft budują chmurę twórczą, która umożliwia artystom 3D tworzenie i uruchamianie tych doświadczeń na platformie Azure.