A Plague Tale: Requiem na długim materiale. Twórcy pokazują rozbudowany gameplay
Hugo i Amicia nadal nie mogą myśleć o spokoju. Po wydarzeniach z A Plague Tale: Innocence, bohaterowie muszą ponownie wykorzystać swoje umiejętności, by poradzić sobie w przerażającym świecie pełnym szczurów i rycerzy. Twórcy przygotowują na premierę i pokazują rozgrywkę z A Plague Tale: Requiem.
Za 61 dni odbędzie się premiera A Plague Tale: Requiem. Gra jednocześnie trafi na PS5, XSX|S, PC oraz Nintendo Switcha – na tej ostatniej platformie deweloperzy zadbają o wersję w chmurze. Studio postanowiło wykorzystać dodatkową moc konsol aktualnej generacji, by móc podkręcić akcję i wrzucić do gry znacznie więcej przeciwników względem pierwszej odsłony.
Najnowszy materiał z A Plague Tale: Requiem skupia się na rozgrywce – tym razem ponownie będziemy unikać szczurów za pomocą ognia, ale również zaatakujemy wrogów wykorzystując różne tricki, by zgasić ich pochodniei tym samym sprowadzić na rycerzy plagę. Duże zmiany w gameplayu zostaną zapewnione przez Hugo, ponieważ to właśnie on może teraz „poczuć” oponentów dzięki gryzoniom, a nawet będzie je mógł w niektórych momentach kontrolować.
Na materiale widzimy kilka ładnych miejscówek, które pokazują, że deweloperzy ponownie zapewnią kilka pięknych lokacji, a porzucenie poprzedniej generacji powinno znacząco poprawić grafikę.
A Plague Tale: Requiem zadebiutuje również w Xbox Game Pass. Premiera odbędzie się 18 października.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do A Plague Tale: Requiem.