Najpopularniejsze gry gamescom Opening Night Live. Lista zaskoczy wielu graczy
Na Opening Night Live zobaczyliśmy wiele ciekawych produkcji przygotowywanych przez deweloperów z całego świata, ale najpopularniejszymi tytułami nie były nowe gry zaprezentowane na targach lub nawet wysokobudżetowe pozycje od wielkich zespołów z Zachodu.
Opening Night Live przyniosło wiele ciekawych zapowiedzi, ponieważ podczas wydarzenia zobaczyliśmy między innymi The Lords of the Fallen, New Tales from the Borderlands ,Where Winds Meet czy też pierwsze materiały z powracającego Dead Island 2. Twórcy pokazali także Dying Light 2 Bloody Ties, Hogwarts Legacy, Dune Awakening, Lies of P oraz The Expanse: A Telltale Series, ale wszystkie gry musiały u znać wyższość produkcji, która zadebiutowała na pierwszych platformach w 2020 roku. Najpopularniejszym tytułem wydarzenia okazało się Genshin Impact.
Benji-Sales, analityk branżowy, pochylił się nad opublikowanymi materiałami i według jego wyliczeń – zwiastun z Genshin Impact zebrał ponad 1,9 mln wyświetleń i produkcja w zasadzie zdominowała stawkę. Sonic Frontiers (1,4 mln) i Dead Island 2 (1,3 mln) musiały uznać wyższość produkcji z Azji.
Autor wyliczeń wziął pod uwagę wszystkie materiały opublikowane na serwisie YouTube, które miały co najmniej 50 000 wyświetleń. W obliczeniach nie wzięto pod uwagę filmów z reakcjami oraz komentarzami.
„Najczęściej oglądane zwiastuny Opening Night Live na YouTube po 24 godzinach:
1. Genshin Impact - 1.9m+
2. Sonic Frontiers - 1.4m+
3. Dead Island 2 Gameplay - 1.3m+
4. Dune Awakening - 1.2m+
5. The Lords of the Fallen - 1.1m+
6. DualSense Edge - 1m+
7. Hogwarts Legacy – 700k+”
Most Viewed Gamescom Opening Night Live Trailers on YouTube after 24 Hours
— Benji-Sales (@BenjiSales) August 24, 2022
1. Genshin Impact - 1.9m+
2. Sonic Frontiers - 1.4m+
3. Dead Island 2 Gameplay - 1.3m+
4. Dune Awakening - 1.2m+
5. The Lords of the Fallen - 1.1m+
6. DualSense Edge - 1m+
7. Hogwarts Legacy - 700k+ pic.twitter.com/5o9wC1Av2T
Na liście pojawił się nawet kontroler Sony i jedna produkcja z Polski, jednak trudno nie odnieść wrażenia, że Genshin Impact nie miało tak naprawdę konkurencji.