Red Dead Online pochowane przedwcześnie. Rockstar wprowadza nowe misje, obsługę AMD FSR 2.0 i poprawki
Gracze przestali już wierzyć w rozwój sieciowego trybu Red Dead Redemption 2 i zorganizowali pogrzeb sieciowego trybu produkcji Rockstar. Okazuj się, że było to działanie przedwczesne.
Deweloperzy zdziwili zrezygnowanych fanów, którzy 2 miesiące temu przeprowadzili pogrzeb gry, wydając wczoraj aktualizację dla Red Dead Redemption 2. Pliki zajmujące ok. 5 GB, udostępnione na konsolach oraz PC, wprowadzają przede wszystkim nowości do trybu sieciowego gry, czyli do Red Dead Online. Patch 1.31 zapewnia dostęp do trzech nowych„hardkorowych Telegramów”, misji kooperacyjnych dostępnych na poczcie. W zadaniach „Bad Faith”, „Strong Medicine” oraz „Sow and Reap” może brać udział maksymalnie 4 graczy. Wprowadzono również nową lokację do następujących wyzwań z rzeczonej kategorii: A One Horse Deal, Rich Picking oraz Outrider. W trybie Showdown (dokładnie w Hostile Territory i Sport of Kings) mamy natomiast do dyspozycji 4 świeże lokacje.
To nie koniec zmian i modyfikacji, zapewnianych przez Rockstar. Na PC w grze zaimplementowano obsługę AMD FSR 2.0, co powinno ucieszyć osoby szukające wyższego framerate’u bez wyraźnego pogorszenia jakości obrazu. Na komputerach osobistych firma zadbała też o liczne poprawki w stabilności gry oraz ulepszenia graficzne w implementacji anty aliasingu TAA.
Deweloperzy naprawili też wiele błędów, przede wszystkim związanych z zacinaniem się Red Dead Online na ekranach loadingów. Pełna lista poprawek czeka na was na oficjalnej stronie gry.