Tiny Tina's Wonderlands 2 to kwestia czasu. Po sukcesie pierwszej części będzie rozwijana „nowa marka”
Gearbox Software już rozważa dalszy rozwój Tiny Tina's Wonderlands. Na horyzoncie mogą pojawić się dodatki lub kontynuacja, a Randy Pitchford potwierdził opracowanie nowego „doświadczenia” – wszystko dzięki bardzo dobrym rezultatom gry na początku roku.
Pod koniec marca na rynku zadebiutował spin-off serii Borderlands, który w fazie promocji nie wywoływał zbyt znaczących reakcji wśród potencjalnych odbiorców czy entuzjastów serii. Wydawało się, że premiera Tiny Tina's Wonderlands przejdzie bez wielkiego echa, tymczasem pozycja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i przekroczyła wszystkie oczekiwania wydawcy. To skłoniło Gearbox Software do dalszych działań.
Tiny Tina's Wonderlands nie jest już określane jako zwykła gra, a nowa „marka”, która będzie kontynuowana, bowiem już powstają nowe „doświadczenia” związane z tym IP.
„Gearbox Software odniosło w minionym roku wielki sukces, wprowadzając na rynek nową markę - Tiny Tina's Wonderlands” - przyznał Randy Pitchford (za VGC) podczas środowego spotkania Embracer Group.
Szef Gearbox potwierdził, że produkcja „pobiła wszelkie oczekiwania” dotyczące odbioru i kwestii finansowych, jednocześnie informując, że jego zespoły już pracują nad „przyszłymi doświadczeniami”, zatem wydaje się jak najbardziej prawdopodobne, iż w odpowiednim momencie zostanie przedstawiona kontynuacja tytułu:
„Ewidentnie mamy teraz nową markę w naszych rękach, z przyszłymi doświadczeniami już rozwijanymi w Gearbox” – dodał Pitchford.
Za Tiny Tina's Wonderlands odpowiadało studio Lost Boys Interactive, które w czerwcu zostało przejęte przez Gearbox Software. Zespól liczył około 220 specjalistów i zapewne to właśnie oni podejmą się rozbudowy „marki”.