Xbox Game Pass zachęca do kupowania gier na Nintendo Switcha. Let's Build a Zoo jest tego żywym przykładem
Mike Rose, wydawca z No More Robots, podzielił się bardzo interesującymi statystykami Let's Build a Zoo. Produkcja była jedną z ostatnich nowości udostępnionych w usłudze giganta z Redmond, a jej popularność najprawdopodobniej bardzo mocno wpłynęła na decyzje zakupowe użytkowników konsoli Nintendo.
Let's Build a Zoo 29 września zadebiutowało na konsolach Sony, Microsoftu i Nintendo, a jednocześnie zasiliło bibliotekę abonamentu Xbox Game Pass. Niedawno wspominaliśmy o bardzo dobrym przyjęciu gry, które najwidoczniej zachęciło jeszcze większe grono odbiorców do sprawdzenia tytułu.
Mike Rose potwierdził, że Let's Build a Zoo w tydzień od premiery zarobiło łącznie 3 mln dolarów, a 250 000 użytkowników Xbox Game Pass spróbowało swoich sił w tworzeniu parku zoologicznego. Jednocześnie jest to najlepsza premiera No More Robots na Nintendo Switchu.
Wydawca wspomniał, że otrzymywał sygnały od wielu graczy, którzy po ograniu strategii ekonomicznej w ramach amerykańskiego abonamentu, decydowali się kupić edycję na Nintendo Switcha. Ten zakup umożliwiał im budowanie własnego zoo w każdych warunkach i w różnych miejscach.
„Minął tydzień od premiery Let's Build a Zoo na Switchu, Game Pass i PlayStation. Oto kilka statystyk!
- Zarobiliśmy 1 mln dolarów (obecnie już 3 mln dolarów),
- Ponad 250 000 graczy w Game Pass,
- Nasza najlepsza w historii premiera na Switch, jesteśmy wśród najlepszych produkcji w eShopie w wielu regionach
- DLC miało 80% wskaźnik zainteresowania!!”
„Springloaded ma już w planach masę rzeczy związanych z Zoo na najbliższe miesiące, więc możecie być pewni, że to jeszcze nie koniec Zoo. Prawdopodobnie będzie dużo więcej Zoo w przyszłości, zwłaszcza z tymi statystykami z Game Passa!!!”
„Mieliśmy kontakt ze sporą liczbą osób, które powiedziały nam: "Grałem w to w Game Passie, a następnie wybrałem [edycję - przyp.red.] na Switcha, ponieważ chciałem zagrać w autobusie/ w łóżku/ w podróży itp."
Cross-promo między Xboxem a Switchem było szalone”.
Opisana sytuacja dokładnie pokazuje, że nawet wydawcy mają świadomość, jakie możliwości może przynieść dołączenie do katalogu Xbox Game Pass. W tym wypadku wielu klientów zdecydowało się na zakup gry i sprawdzenie jej na hybrydowej konsoli – choć warto zauważyć, że Let's Build a Zoo jest idealnym tytułem do ogrywania w terenie.